Avatar billede niels-en Nybegynder
02. november 2000 - 17:07 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

PC!!!!!!

Nogle gange når min computer har stået længe uden jeg har brugt den, \"fryser\" skærmbilledet. Jeg kan hverken bruge musen eller tastaturet. Hvad kan det skyldes???
Avatar billede xtom2 Nybegynder
02. november 2000 - 17:25 #1
Det kan fx være DirectX der låser, men ligeså er  det muligt at dit kabinet bliver for varmt, og et par enheder står af.
Avatar billede x4all_dk Nybegynder
02. november 2000 - 17:47 #2
Måske er din CPU køler stået af, og når så
CPUén bliver for varm stopper den.
Og skærmen \'fryser\'
Avatar billede Slettet bruger
02. november 2000 - 21:40 #3
Jeg er udsat for det samme, hvis jeg sætter harddisken til at stoppe efter et bestemt tidspunkt.
Avatar billede aaa_2500 Nybegynder
03. november 2000 - 01:18 #4
Fryser maskinen, eller kan du bare ikke bruge tastetur og mus??? Kører screensavere eller webanimationer stadig?

Undersøg om der er uoverensstemmelser imellem indstillingerne til  strømstyring i Windows og i BIOS.

Avatar billede calm Nybegynder
03. november 2000 - 13:14 #5
Slå al strømstyring i BIOS fra. Det har altid kun skabt problemer (I hver fald for mig i lidt ældre maskiner).
Avatar billede swamp Nybegynder
04. november 2000 - 01:47 #6
sandsynligvis fordi en eller flere af dine enheder i pc\'en ikke kan finde ud af gå på standby ...
Tag og prøv Calm\'s råd
Avatar billede harvits Nybegynder
10. november 2000 - 10:29 #7
Det kan være noget så simpelt som en pause skærm en såkaldt \"drille-pausebillede\" hvis du ikke har tjek over hvilke pausebillede/skærm du har så tjek det lige om det er et som Mocrosoft har lavet for det kan godt være et af dem!!! :-)
Avatar billede danielhep Nybegynder
17. november 2000 - 13:20 #8
Check om dig cpu køler stadigvæk kører?
Avatar billede niels-en Nybegynder
27. december 2000 - 17:00 #9
hmmm....
Avatar billede xtom2 Nybegynder
29. december 2000 - 21:24 #10
?