Avatar billede void Nybegynder
02. november 2000 - 16:30 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Wacom ArtPad A4r

Harjsa... Jeg har haft denne her ArtPad i en måneds tid eller sådan nu. Den fungerer total godt, men her for en uges tid siden sagde den ligepludselig at den havde fundet en pen mere.. Og det undrer mig for jeg har kun én pen. Og jeg har ikke haft en anden pen i nærheden af den overhovedet! Så på en eller anden måde har den misforstået de informationer den pen jeg har nu har sendt til den... Jeg ved ikke om jeg er underlig eller hvordan det er, men jeg vil gerne have slettet den nye pen den har fundet da den bare er der fuldstændig uden grund. Ikke at den irriterer eller noget men den er der og det er nok! Heh... håber I kan hjælpe *S*

the VoiD
Avatar billede xtom2 Nybegynder
02. november 2000 - 16:39 #1
Ho hum.. kan du ikke blot fjerne den fra enhedsindstillingerne, hvor den er vist to gange?
Avatar billede theartist Nybegynder
02. november 2000 - 17:11 #2
Du skal da ikke fjerne den pen, den er da rar at have, hvis du senere beslutter dig at købe en ekstra og så længe den ikke generer dig, så lad den være det kan kun skabe problemer hvis du begynder at fjerne noget igen. Du kan forresten ikke se den i enhedsindstillinger, da det er sleve pladen og ikke de enkelte penne den viser.

Wacom er et fint værktøj, og hvis du beslutter dig for at udvide med andre penne, er det da fint at have softwaren installeret i forvejen.

Hvis du enedelig skal lave noget med den så foregår det i start/indstillinger/kontrolpanel/wacom

--:TheArtist:--
Avatar billede void Nybegynder
02. november 2000 - 18:37 #3
Hmm... Alt det der ved jeg jo godt... Det var sådan set ikke det mit spørgsmål var om... Ikke at jeg ikke er glad for I svarer, men det var desværre ikke de rigtige svar *S* Læs lige igennem én gang til... *S*
Avatar billede theartist Nybegynder
03. november 2000 - 10:45 #4
som sagt hvis du skal slette pennen må det ske via start/indstillinger/kontrolpanel/wacom det er det eneste sted du kan redigere i penne osv...
Avatar billede void Nybegynder
04. november 2000 - 11:07 #5
Hmmm... Narj... Det er det samme program som det der er ligger i min programliste *S* Man kan ikke slette noget der *S* Nårh, men fuck det.. Sender bare Wacom en mail :)

the VoiD
Avatar billede void Nybegynder
04. november 2000 - 11:09 #6
*host host*