Avatar billede bryggie Nybegynder
11. februar 2003 - 11:36 Der er 15 kommentarer og
2 løsninger

Install. problem på Windows XP

I løbet af instaleringen (efter restart) skal jeg til at taste oplysninger ind.

Problem : Keyboard og mus er døde og jeg kan ikke komme videre. Uanset om jeg lægger den ovenpå Windows ME eller om jeg kører format (repair hjælper ikke)

PC : Compaq Pressario 5640 (fra 1998) PII 400
Avatar billede pimpz Nybegynder
11. februar 2003 - 11:41 #1
Er det original Xp?
Husker du at formatere din HDD? eller er der data som ikke må gå tabt?
Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2003 - 11:42 #2
Har du ikke bare byttet om på stikkene til mus og tastatur?
Avatar billede i-know.dk Nybegynder
11. februar 2003 - 11:42 #3
Gå ind i bios og lav en load setup defoults og prøv igen.
Avatar billede retaxes Nybegynder
11. februar 2003 - 11:49 #4
som i-know skriver "Load Setup Default", jeg havde det samme problem med mit gamle Soltek board, keybord blev udkoblet så jeg ikke kunne besvare spm. under installationen.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
11. februar 2003 - 11:52 #5
Avatar billede bryggie Nybegynder
11. februar 2003 - 12:23 #6
Der er en original XP Pro og jeg har prøvet både med opgradering (Virker ikke)
og med formatering og starte ny instal (Virker heller ikke)

Og NEJ jeg har ikke byttet om på stikkene.

Bios trikket må prøves.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
11. februar 2003 - 12:59 #7
Takker mange gange for point, men synd for dig at det ikke virkede.
Avatar billede retaxes Nybegynder
11. februar 2003 - 13:01 #8
var det bios der skulle ordnes?
Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2003 - 13:58 #9
Hvorfor for aovergaard point for et dødt link?
Avatar billede aovergaard Nybegynder
11. februar 2003 - 14:14 #10
Hov kan godt se at linket ikke virker. Prøv bare at gå på denne som er den samme: http://www.resten.dk Herinde ligger der rigtig mange gode råd om alt hvad der har med XP at gøre.
Ved ikke lige hvorfor det andet link ikke virkede, men dette gør.
Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2003 - 14:42 #11
i-know dit link er dødt.
Avatar billede pappy Nybegynder
11. februar 2003 - 15:06 #12
Den originale findes artikel på:
http://www.wintip.dk/xp/artikler/install.htm
Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2003 - 15:11 #13
Den originale? Man må sgu(sorry) da ikke kopiere en artikel fra en hjemmeside og ligge den op på ens egen hjemmeside? Eller har du fået lov til det iknow?
Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2003 - 16:07 #14
Vil det sige at I-know har kopieret artiklen fra Wintip.dk og lagt den op på hans egen hjemmeside?
Avatar billede retaxes Nybegynder
11. februar 2003 - 16:24 #15
slap nu lige af schulze, jeg har da også snuppet noget fra i-know uden at han peb af den grund.
Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2003 - 16:29 #16
Jeg skal nok selv afgøre om jeg har lyst til at være afslappet, tak.

Man kan da ikke tillade sig at stjæle en artikel fra en hjemmeside og derefter publicerer den på ens egen hjemmeside.

Det er ikke kun ulovligt det er uetisk.
Avatar billede retaxes Nybegynder
11. februar 2003 - 16:41 #17
er der gået noget fra dig?