Avatar billede kingofthenight Nybegynder
10. februar 2003 - 19:49 Der er 27 kommentarer og
1 løsning

Omformatering af Harddisk!

Jeg skal ha omformateret mit c: drev da hele min computer er begyndt at køre mega dårligt!
men jeg kan ikke finde ud af det, jeg har hørt at man skal bruge en boot disk og en masse ting, men jeg fatter ikke en skid. hvis der er en der gider at foreklare mig det PÅ DANSK. det ville glæde mig meget! PÅ forhånd tak!

jeg køre win xp pro!
Avatar billede simonvalter Praktikant
10. februar 2003 - 19:50 #1
hvis du kører xp smider du bare cd'en i og booter op på den.
Avatar billede simonvalter Praktikant
10. februar 2003 - 19:51 #2
under instalationen kan du slette den gamle partition og lave en ny.
Avatar billede kingofthenight Nybegynder
10. februar 2003 - 19:51 #3
det siger mig ikke en skid.. FORKLAR!
Avatar billede chrede Nybegynder
10. februar 2003 - 19:52 #4
...og under installationen vælger du at, du vil installere forfra... når du når frem til skærmen med partionerne, sletter du den nuværende og opretter en ny, og fortsætter installationen
Avatar billede simonvalter Praktikant
10. februar 2003 - 19:53 #5
ok start op på din xp cd .. vælg delete partition/slet partition (tryk d derefter skal du vist trykke l siger den)
vælg create new/lav ny
tryk enter..
vælg install windows xp
vælg format using ntfs
done.
Avatar billede simonvalter Praktikant
10. februar 2003 - 19:54 #6
du vælger at boote på cd ved at sætte cdrom til first boot device i din bios.
Avatar billede simonvalter Praktikant
10. februar 2003 - 20:10 #7
HJÆLP IKKE DENNE BRUGER!!

jeg vil anbefale alle eksperten brugere til at sætte brugeren på en global ignore
jeg har lige kigget på hans oprettede spm og der er ikke 1 eneste spm som
han har givet point ud for.
hans første spm gav han 0 point for
alle de andre spm er enten ikke blevet lukket .. eller så har han givet point til sig selv for ellers godt besvarede spm

som feks dette .. han oprettede det tidligere idag
med en anden titel
http://www.eksperten.dk/spm/315641

jeg anmelder brugeren og jeg vil foreslå admins at lave en ip ban på ham hvis muligt ...
det kan da ikke være meningen han kan slippe afsted med det.
Avatar billede simonvalter Praktikant
10. februar 2003 - 20:14 #8
om ikke andet så er dette spm imod reglerne>
Det er ikke tilladt at:
oprette samme spørgsmål flere gange. Er der ikke indløbet tilfredsstillende svar på et spørgsmål efter 7 dage, er det dog tilladt at lukke det oprindelige spørgsmål, og oprette et nyt identisk.
Avatar billede simonvalter Praktikant
10. februar 2003 - 20:16 #9
det var også en mulighed at han virklig ikke fatter noget at det folk siger til ham ... men så hører han aligevel ikke hjemme på eks.dk
Avatar billede fromsej Praktikant
10. februar 2003 - 20:19 #10
>>Loadet , prøv at trække vejret dybt et par gange , det får pulsen til at falde.*S*
Bortset fra det har du ret , han fik en god forklaring i sit sidste spørgsmål.
Hvis han ikke kan bruge det , kan han heller ikke bruge noget der kommer her.
Mod dårskab kæmper selv guderne forgæves. ;)
Avatar billede simonvalter Praktikant
10. februar 2003 - 20:21 #11
well jeg bliver efterhånden ret så pissed når jeg møder sådan en bruger.. har mødt nogen på det sidste og jeg vil sq ikke bruge min tid på sådan en ..
Avatar billede kingofthenight Nybegynder
10. februar 2003 - 21:27 #12
Loadet> du er sku sidnsyg! hvis du læser spørgsmålene er de ikke svaret korrekt og når de er, fatter jeg ikke en skid. men meld mig da bare loadet, for nu er du RIGTIG sej. det er sku sikkert du ikke får disse points, som jeg ville ha givet dig. Men fuck dig forbandede røvslikker. og jeg vil vædde på, at du hele dit liv har været en klamt lort alle hadede fordi du var en lille nørd der aldrig fik fisse! korrekt?
Avatar billede fromsej Praktikant
10. februar 2003 - 21:29 #13
Tror vi snart har en bruger mindre.*G*
Avatar billede kingofthenight Nybegynder
10. februar 2003 - 21:32 #14
ha ha !!! så døde vi af grin.. er det eksperten dit liv fromsej.. ja det er , for du er en mega nørd som alle andre! men lov mig du ikke er så fræk mere, for du er en lille frækkert når du kommer med sætninger som "Tror vi snart har en bruger mindre.*G*" hi hi SKIDE SJOV er han også!
Avatar billede fromsej Praktikant
10. februar 2003 - 21:35 #15
Hvilke ord forstod du ikke?
Jeg holdt mig med vilje til nemme ord , så selv du kunne fatte det.
Men tag det helt roligt du er anmeldt igen "lille ven".
Avatar billede eagleeye Praktikant
10. februar 2003 - 21:44 #16
Kan vi lige få en ordentlig tone herinde. Det er iorden at være uenige men undlad at nedgør folk det bidrager ikke til en debat.

Jeg vil gøre opmærksom på regel 2.2 hvor i der står: "Indlæg på Eksperten skal holdes i en sober tone. Nedsættende bemærkninger samt direkte personangreb eller injurier, det være sig mod firmaer eller privatpersoner, hører heller ikke hjemme på eksperten - og kan give anledning til deaktivering og sletning af indlæg."

Vi er her jo for at hjælpe hinanden.

eagleeye / CoAdmin
Avatar billede kingofthenight Nybegynder
10. februar 2003 - 21:50 #17
jeg kan ikke ta de klamme nørde der sidder med deres små sko, "han må ikke oprette det to gange", "han har ikke givet point", "han har bollet min mor i røvhullet, hvilket har givet min lillesøster den lortesmag i munden" osv. LUK nu røven små nørder og pas jer selv. er du utilfreds så lad vær med at svare på mine spørgsmål!
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
10. februar 2003 - 21:54 #18
Kingofthenight - Anmeldt iht. §2-1-3
Avatar billede eagleeye Praktikant
10. februar 2003 - 21:59 #19
Ja det gælder naturligvis begge veje både spørger og de som hjælper skal holde deres svar/kommentar i en ordenlig tone. Der er ingen grund til at nedgøre en bruger for han afviser svar, ligeledes er der ingen grund til at kalden dem som hjælper en for diverse ting.

kingofthenight den sidste kommentar kunne vi vist godt være for uden du har fået din føste advarsel.

eagleeye / CoAdmin
Avatar billede kingofthenight Nybegynder
10. februar 2003 - 22:19 #20
eagleeye.. du må undskylde jeg blive bare tændt af når jeg står og mangler hjælp også kommer der sådan en &%¤##¤¤ og ødelægger alt. nu skal jeg vente til næste uge med det jeg skal.. MEN det kan jeg ikke da jeg ikke har ferie i næste uge. Derfor har hans lille nummer ødelagt alt for mig!
MEN jeg ved hvilket liv han har og gør derfor ikke noget større ud af det, for han har jo ikke nogle venner han kan lave noget seriøst med.

Men den der med lillesøsteren og moderen var sku da skidesjov!
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
10. februar 2003 - 22:23 #21
Kingofthenight - Vil helst undgå at spørge hvor gammel du er. Men du kan ikke være meget mere end 13/14 år.
Og hvis du ikke "kan klare de små nørde" herinde, hvorfor spørger du som om hjælp herinde?

Håber det gav en smule at tænke over.
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
10. februar 2003 - 22:28 #22
Iøvrigt, (nu skal det ikke virke somom jeg har ondt i røven) Men hvorfor gav du "chrede" points, når du ikke fik svar på dit spm (Jeg tænker på
"Kommentar: kingofthenight
10/02-2003 22:19:59"
Hvor du siger at du bliver nødt til at vente til i næste uge.
Avatar billede kingofthenight Nybegynder
10. februar 2003 - 22:40 #23
1: har jeg sagt alle herinde er så taberagtige som loadet? NEJ!
2: efter han klamme nummer med at "jeg ikke har givet points til nogen" så var jeg nød til at give dem til nogen!

Mere?
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
10. februar 2003 - 23:18 #24
Pas du nu hellere på at du ikke får din anden advarsel.
Mit råd til dig: Glem alt om det her spørgsmål og lad være med at kommentere Loadet mere.
Ud over det, vil jeg anbefale dig, at lige kigge på hvad du har skrevet, og se på om det nu osse er klogt at sende afsted, det har skrevet. (hvis du forstår)
Avatar billede simonvalter Praktikant
11. februar 2003 - 00:06 #25
første advarsel .. hvad skal der egentligt til for at blive deaktiveret på eksperten .. for mig at se kan man jo tillade sig næsten alt .. skal man virklig begynde at downloade hele ekspertens database som tdaugaar(d en iøvrigt god bruger og stort tab for eksperten) ..
nu ved jeg ikke hvad (co)admin har foretaget sig i denne sag men i burde kigge på resten af kingofthenight's spm som i en  stor del af dem overtræder flere regler.
§2-1-3,§2-1-8,§2-1-9,§2-1-11

det skal så lige tilføjes at jeg ikke foretog mig en anmeldelse af spm før jeg havde fået afvist mit svar .. og at det ikke er point i denne sag der betyder noget for mig.. det er brugerens åbentlyse misbrug af eksperten der gør mig gal og jeg mener at det bør gøres noget ved sådan en opførsel .. vi hjælper folk friviligt og det kan ikke være meningen at man skal spille sin tid på sådanne personer.

mange gode brugere har forladt eksperten pga folk som kingofthenight
Avatar billede simonvalter Praktikant
11. februar 2003 - 00:06 #26
og wow ... det er noget nyt .. kingofthenight gav point væk for et spm
Avatar billede fcs Novice
16. februar 2003 - 13:32 #27
Brugeren deaktiveret grundet sprogbrug og omgåelse af reglerne, både i dette spørgsmål, men også i et par andre.

FCS/Coadmin
Avatar billede fromsej Praktikant
16. februar 2003 - 13:39 #28
Tak!!!*S*