Avatar billede gigabooster Nybegynder
10. februar 2003 - 14:48 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Musen går AMOK

Hvad sker der for min mus? Den går helt amok når jeg lige har bootet computeren op, og for at løse problemet så er jeg nød til at trække mussestikket ud, og sæte det i igen efter nogle sek. dette skal måske gøres 2-3 gange før den opfører sig normalt. Er virkeligt belastende! Den er først begyndt på det efter formatering, hvor jeg har lagt Red Hat 8.2 ind og Win XP, på min bærbare. Det kan oplyses at det er en trådløs mus fra Logitech og den eneste trådløse jeg har. Derudover har jeg en P4 2533Mzh, Hvad kan det skyldes? Alle drivere er installeret og virker korrekt....
Virkelig en underlig fejl jeg aldrig har set før, håber nogen har gode forslag, eller måske en løsning.
Avatar billede chalde Seniormester
10. februar 2003 - 14:51 #1
Hva med batteriet?
Avatar billede gigabooster Nybegynder
10. februar 2003 - 15:09 #2
Ja, har checket, men det er ikke batteriet.
Andre forslag?
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
10. februar 2003 - 20:10 #3
.... en ringe trøst er at jeg har haft nøjagtig samme problem. Opstod efter jeg installerede dualboot på min bærbare. Af en eller anden grund brød den sig ikke spor om en kombibation af win98 og NT

Jeg prøvede diverse ting. Fjernede driveren og hentede en nyere på logitechs hjemmeside - hjalp ikke.
Fjernede driveren igen og lod win bruge en alm standarddriver - hjalp heller ikke :(

Formaterede kræet og installerede en ren win98 / NT - nix duede heller ikke - samme bøvl :((

..... står nu i den situation at jeg har en udemærket trådløs - som jeg så har sat på min stationære hvor det hele virker fint

.... købte en logitech med hale som jeg så bruger til den bærbare - og alt virker fint

......umiddelbart er der åbenbart et eller andet med dualboot, bærbare og trådløse mus der simpelthen ikke kan fungere sammen :(
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
10. februar 2003 - 20:11 #4
...stavefejl er helt gratis :p
Avatar billede gigabooster Nybegynder
11. februar 2003 - 13:57 #5
Tak for hjælpen .....
Avatar billede gigabooster Nybegynder
11. februar 2003 - 13:57 #6
hvordan gir jeg dig point?
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
11. februar 2003 - 16:36 #7
...øhh giver hvem point mig eller en af de andre ???
kræver at vi ligger et svar - var der ingen af os der havde gjort

du har selv lukket sp i og med du har oprettet et svar og så accepteret svaret

er dog helt ok behold du bare de 30 p :)
Avatar billede gigabooster Nybegynder
12. februar 2003 - 11:46 #8
Okay, men tak for hjælpen....
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
12. februar 2003 - 17:24 #9
...mnjaa ved nu ikke lige hvor meget hjælp det var :(
irriterer mig faktisk at musen ikke kan funge på den bærbare - man va må nok indse at al hard- og software ikke altid kan fungere på en bærbar