Avatar billede larsnor Nybegynder
10. februar 2003 - 13:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Spil går i sort

Stort set alle mine spil går i sort, lige når jeg har startet dem, jeg har prøvet forskellige ting, (renset køler, hentet nye drivere + nye opdateringer af win xp)., men det er ikke blevet meget bedre.

Når spillene går i stå, fryser billedet og man er nød til at genstarte computeren!!!

Hvad kan jeg gøre for få spillene til at køre stabilt?
Avatar billede dennism Nybegynder
10. februar 2003 - 13:13 #1
Hvor mange ram har du?
Avatar billede chalde Seniormester
10. februar 2003 - 13:14 #2
Hvilken hardware? cpu, grafikkort osv...
Hvor varm cpu?
Avatar billede larsnor Nybegynder
10. februar 2003 - 15:52 #3
512 mb ram så det er ikke det, system ligger på 30 grader og  CPU på ca. 50!!!
Avatar billede serverservice Praktikant
13. februar 2003 - 14:15 #4
Generelt er både w2000 og XP "dårlige" til spil, men det kan lade sig gøre med forskellige patches tilhørende spillene. Især spil af ældre dato(som kræver dos). Hvilke spil er det?.
Har du installeret directx til dit Os og testet grafikkort - nej vel? Kør DXDIAG ogh test al grafik. Hvis der er fejl så find en nyere version af directx TIL XP.

Hjalp det?
Danny