Avatar billede bambinogrande Nybegynder
10. februar 2003 - 11:15 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

>> Til Cyberfessor........

Hej.....

Havde du nogen forslag til hvordan man programmerings mæssigt fjernede de pille der i paging når søgningen ingen resultat gav?

Jeg brugere numre nu, og det ser dusk ud der står et 1 tal og flagre midt ude i det hele! :-(

Her er paging proceduren:

Sub dgSearch_OnPageIndexChanged(ByVal sender As Object, ByVal e As DataGridPageChangedEventArgs)
        dgSearchResult.CurrentPageIndex = e.NewPageIndex

        Dim SearchString As String = Request.Params("Search")

        Dim allWords As String = Request.Params("AllWords")
        Dim products As ProductDb = New ProductDb()

        dgSearchResult.DataSource = products.SearchCatalog(SearchString, allWords)
        dgSearchResult.DataBind()
    End Sub

Mvh

/BG
Avatar billede simon.ulsnes Nybegynder
10. februar 2003 - 15:45 #1
Hvis du vil skrive et spørgsmål udelukkende til cyberfessor, hvorfor skriver du så ikke en mail? Det er ikke særligt sigende for hvad dit spørgsmål handler om at give det sådan en titel... Det kunne måske endda skræmme folk væk som rent faktisk kan løse dit problem...
Avatar billede bambinogrande Nybegynder
10. februar 2003 - 15:49 #2
>> simon........... grunden til at jeg skriver det er at han har hjulpet, med at lave noget andet.

men hvis du har et forslag, så er du da meget velkommen til at smide det op,- hehe!

Det var ikke for at fornærme nogen, bare rolig. Jeg kan også godt lide jer andre.......... ;-)
Avatar billede bambinogrande Nybegynder
11. februar 2003 - 08:07 #3
thnx

lukker!
Avatar billede eagleeye Praktikant
11. februar 2003 - 10:12 #4
Det er ikke velset at lave spørgsmål specielt tilegnet til en bruger.

Kunne det evt tænkes der var andre som kunne hjælpe dig mend problemmet og måske hurtigere end cyberfessor logger ind på eksperten og ser spørgsmålet. Som simon.ulsnes skriver du skræmmer folk væk fra dit spørgsmål med den overskrift og de folk kunne måske havde giver svaret.

eagleeye / CoAdmin
Avatar billede bambinogrande Nybegynder
11. februar 2003 - 10:35 #5
Det er modtaget...........

;-)
Avatar billede burningice Nybegynder
16. februar 2003 - 00:18 #6
hmm... føler jeg er lidt udenfor her... jeg vil give de andre ret i at det er lidt uheldigt at oprette et spm med en sådan en titel, med mindre det handler om rent pointudveksling ;)

erm... bg... fik du løst dit problem... synes du lukkede så hurtigt igen.
Avatar billede disco_keld Nybegynder
17. februar 2003 - 11:26 #7
Hej........

Kan ikke logge ind med bambinogrande, aner ikke hvorfor.

Så nu hedder far disco_keld!

Jeg opretter lige et spm igen, for jeg har ikke fundet ud af det. :-(
Avatar billede burningice Nybegynder
17. februar 2003 - 11:45 #8
hehehe... træls...
Avatar billede disco_keld Nybegynder
17. februar 2003 - 11:47 #9
ja totalt........... :-(

du har set banditten her ikke?

http://www.eksperten.dk/spm/318279    :-)
Avatar billede burningice Nybegynder
17. februar 2003 - 16:54 #10
jo... jeg ser på det en gang jeg får lidt mere tid end 2 minutter i af gangen i overskud :)