Avatar billede notice Nybegynder
10. februar 2003 - 11:01 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Installation af scanner (hpousd10.dll)

Jeg er ved at installere min HP Scanner/printer (HP PSC 500). -Og nu spørger den efter en fil der hedder: "hpousd10.dll"

Kloge hovder har ment at den ligger på min windows cd, som jeg jeg har forlagt (har faktisk licens).

Er der en der måske kunne være så genial at linke til filen et sted eller måske enda uploade den og smide en sti...

Håber at der sidder en i den anden ende...
Avatar billede fromsej Praktikant
10. februar 2003 - 11:02 #1
Mon ikke den er her:
http://www.dll-files.com/
Avatar billede jefa Nybegynder
10. februar 2003 - 11:19 #2
Her fra HP IT resource center forum
http://forums.itrc.hp.com/cm/QuestionAnswer/1,,0x284c0fe6d0f7d61190050090279cd0f9,00.html
Avatar billede notice Nybegynder
10. februar 2003 - 11:32 #3
dll-files.com har desværre ikke filen, og det andet forum er bare mennesker der er lige så fortvivlet og dumme som mig.

Still lookin...
Avatar billede fromsej Praktikant
10. februar 2003 - 11:47 #4
Prøv  Start->søg Driver.cab , når du har fundet den , så dobbeltklik på den.
Der ligger hpousd10.dll på min Win2K.
Avatar billede notice Nybegynder
11. februar 2003 - 12:03 #5
Den er ikke i min Driver.cab (har XP)...

Kunne man forestille sig at en venlig sjæl kunne uploade den...

Point deles mellem Fromsej, og den der uploader/sender...
Avatar billede fromsej Praktikant
11. februar 2003 - 17:52 #6
Smid en mail , så sender jeg den.
Avatar billede notice Nybegynder
11. februar 2003 - 17:58 #7
otaku@ofir.dk
Avatar billede notice Nybegynder
11. februar 2003 - 18:13 #8
opgaven blev løst, men nu vil den bare have en ny *.dll fil

CRAP
Avatar billede mariamus Nybegynder
08. april 2003 - 17:15 #9
gu ved om der var nogle der fandt en løsning på det her problem? jeg er nemlig rendt ind i samme mur :-/ hader når folk ikke bare kan lette numsen og lave en driver til nye styresystemer!
Avatar billede mariamus Nybegynder
08. april 2003 - 17:15 #10
BTW.. jeg har både XP (pro ) og Win2K, men ingen af de to CD'er indeholdt hpousd10.dll :((
Avatar billede fromsej Praktikant
08. april 2003 - 17:34 #11
Og du har kigget i Driver.cab?
Avatar billede mariamus Nybegynder
08. april 2003 - 19:38 #12
Yeap. der var den heller ikke :-( ærgeligt de ikke har den på www.dll-files.com. men det er jo nok fordi at Microsoft inkluderer den i en pakke som man skal være Verisignet og alt muligt for at downloade.