Avatar billede kajni Nybegynder
02. november 2000 - 14:01 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

Hvordan fjerner man baggrundsprogrammer...

Jeg har op til flere småprogramer der køre i bagrunden. De findes ikke inde i startmenuen så der kan jeg ikke fjerne dem.Er der nogen der har en god ide!!
Avatar billede x4all_dk Nybegynder
02. november 2000 - 14:05 #1
Højreklik på dem i tray-baren. Flere af dem har garanteret en \"option\" eller \"disable smart start\"

Så kan du få dem væk :-)
Avatar billede zimbul Nybegynder
02. november 2000 - 14:07 #2
1. Vælg KØR i menuen start.
2. skriv MSCONFIG og klik OK.
3. Klik på fanebladet START.
4. Fjern fluebenet ved de programmer du ikke ønsker skal startes automatisk.
Sådan gør du. Men vær opmærksom på at der KAN opstå problemer når man fjerner visse programmer.
Avatar billede kajni Nybegynder
02. november 2000 - 14:10 #3
x4all dk>>> jeg har allerede forsøgt din metode, men det er langt fra allsammen der kan fjernes på den måde.

zimbul>>> Jeg vil forsøge din ide senere.
Avatar billede keysersoze Guru
02. november 2000 - 14:10 #4
der findes et program der hedder autorunman som måske kan bruges....
Avatar billede kajni Nybegynder
02. november 2000 - 14:20 #5
zimbul>>> Din metode virkede. Det er bare skønt.
Nu har jeg 89 i system resurser i stedet for 67.
Du får 150 point for det.
I andre for også lidt for hjælpen.
Avatar billede kajni Nybegynder
02. november 2000 - 14:23 #6
Jeg lukker...