Avatar billede klausmarkussen Nybegynder
10. februar 2003 - 09:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Systemessource i windows

Jeg har på mit job lige købt nye compaq 2GH maskiner med er desværre nød til at installere win98 på dem. Problemet er bare at jeg tit får fejlen "der er ikke nok ressourcer tilrådighed, luk et par programmer". Denne fejl får jeg ret tit, det er som om windows ikke kan slippe ressourcerne når det først har brugt dem. Er der nogen som har en god ide.

Klaus Markussen
Avatar billede x4all_dk Nybegynder
10. februar 2003 - 09:42 #1
windowsupdate.microsoft.com

Dette opdatere windows og det kan være tiltrængt.
Avatar billede mickey777 Nybegynder
12. februar 2003 - 12:56 #2
Hvor meget ram har du i din maskine?

Slå programmerne som automatisk starter op med windows fra og aktiverer dem selv manuelt. Kør msconfig, for fjern disse.
Avatar billede klausmarkussen Nybegynder
14. februar 2003 - 10:59 #3
Jeg har hentet alle opdateringer fra microsoft, men vil nu prøve at installere win2000. Jeg har 248 ram i.