Avatar billede some0ne Nybegynder
10. februar 2003 - 05:05 Der er 8 kommentarer

kan man få gennemsigtig "ikon-text" farve, og er tweakUI t Win2k

Titlen er måske lidt kryptisk, men det jeg prøver at spørge om, er nogenlunde sådan her:
Er det muligt at jeg i Windows 2000 kan få en gennemsigtig "ikon-text" farve (med det er der ment den farve som sætter inde i Egenskaber >> Udseende, som er rundt om teksten ved ikonerne på skrivebordet) er det muligt at gøre den transparent ligesom i WinXP?

Og findes der et TweakUI til Windows2000 ligesom der gjorde til Win98 og 95 osv
Avatar billede some0ne Nybegynder
10. februar 2003 - 05:07 #1
Øv...ville gerne have haft den ind under Styresystemer >> Windows 2000...Hvad skal jeg sige...Jeg er træt! Kunnde det måske være at en lille nisse-admin, kunne ligge den derind til gengæld for min tand under puden...?
Avatar billede somaliomar Praktikant
10. februar 2003 - 06:59 #2
Måske kan programmet WindowFX løse dit problem  http://www.stardock.com/products/windowfx/
Avatar billede Slettet bruger
10. februar 2003 - 08:32 #3
Det her program kan lige det du søger: ftp://140.134.106.20/win95/transperant42.zip

Hvis ikke der er hul igennem, så har jeg noget tilsvarende derhjemme.
Jeg kan maile det til dig, hvis det er.
Avatar billede some0ne Nybegynder
10. februar 2003 - 15:07 #4
kan faktisk ikke komme igennem...gider du maile det til christian_aaroe@skolekom.dk?
Avatar billede Slettet bruger
10. februar 2003 - 16:22 #5
jeps - jeg skal se om jeg kan finde det, når jeg kommer hjem. Har det derhjemme på en gamel diskette.
Avatar billede Slettet bruger
10. februar 2003 - 16:31 #6
Avatar billede Slettet bruger
10. februar 2003 - 16:32 #7
Avatar billede Slettet bruger
10. februar 2003 - 16:33 #8
Det ser ud som om jeg ikke behøver sende noget til dig. Du kan ihvertfald bruge det sidste link. Det er den samme som jeg har der hjemme.