Avatar billede dj_bobo Nybegynder
10. februar 2003 - 00:29 Der er 1 løsning

winamp (Playlist)

Hejza...

Har lige et spm her på de sene natte timer...

Jeg har fået lavet en playlist maker til at lave playlister med i winamp... Det er en batfil man ligger ind i mappe med ens sange klikker på den og så skriver man navnet på playlisten og så er den lavet.. Det er sådan set smart nok i sig selv. Men ville gerne hvis man kunne, have den til ikke at skulle skrive noget så den bare gav playlisten navnet på den mappe man er i.... Eks... Man er i mappen e:\musik\sjovesange\ og skal så have en playlist der.. så ligger man filen ind klikker og så laver den selv en playliste med navnet sjovesange.m3u...

Den fil jeg har nu ser sådan ud "SET /P Input=Navn på Playlist?
Dir *.MP3 > %input%.m3u /B"

er der nogle der kan lave den om???

DJ_BoBo
Icq 131706906
Avatar billede clauswobbe Nybegynder
11. februar 2003 - 10:37 #1
En idé: kan du ikke enkelt-klikke på filnavnet og trykke Ctrl+C for at kopiere filen til clip boarded. Alternativt trykke F2 for at rette filnavn, og SÅ kopiere til clip board. Så mener jeg du kan hente clip boarded via en parameter i batch-filen (%-parameter)