Avatar billede castrol Nybegynder
09. februar 2003 - 19:16 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Unhandled exeception???

Når jeg starte min pc op, og lige er logget ind i windows, for jeg den fejl meddelse: Unhandled exeception :c0000005
At adress: 100016b8....

Please Hjælp..

M.V.H Brian p
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
09. februar 2003 - 19:17 #1
OS?
Avatar billede gaffemis Nybegynder
10. februar 2003 - 00:16 #2
jeg har måske fundet noget, men håber du kan englsk....

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;811270

det vil være for omfangsrigt at beskrive det hele her
Avatar billede castrol Nybegynder
10. februar 2003 - 00:31 #3
Tak for Hjælpen, Det hjalp og afinstallere lortet.
Har ikke haft problemet før, troede først det var fordi jeg havde clocket min pc for meget.
Men tak for det .
M.V.H Brian P
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
10. februar 2003 - 01:00 #4
hvis gaffemis løste dit problem, så skal du da gi ham point!
Anmeldt!
Avatar billede pentium4 Juniormester
10. februar 2003 - 03:02 #5
Man tager da ikke selv point'ne når man har fået den hjælp som man har spurgt efter.
Når de ikke har lagt et svar må du jo bare bede dem om at lave et i stedet for selv at lægge et og tage alle point'ne selv.
Avatar billede castrol Nybegynder
10. februar 2003 - 12:31 #6
Gaffemis, det må du sku undskylde, var ikke min mening at snyde dig..
Jeg opretter et spørgsmål, så kan du lige svare og så skal jeg nok give dig point!
Avatar billede castrol Nybegynder
10. februar 2003 - 12:35 #7
spørgesmålet ligger under kategori: Hardware, pc.
titel : windows
mvh brian
Avatar billede pentium4 Juniormester
10. februar 2003 - 12:39 #8
Det var godt, men hvorfor laver du ikke en henvisning til det andet spørgsmål.
Du kopierer bare linket og indsætter det herinde.
Avatar billede gaffemis Nybegynder
10. februar 2003 - 23:14 #9
jah enig *GGG* der er ca 5000 ?? omkring windows...
Avatar billede pentium4 Juniormester
11. februar 2003 - 01:10 #10
castrol -> Du har da ikke oprette noget spørgsmål til ham for jeg har lige været inde og tjekke hvilke spørgsmål som du har oprettet og der er ingen som hedder det du beskriver.
Og normalt laver man også et spørgsmål som heddr "Point til Navnet på vedkommende" og henviser til det spørgsmål som han skal have point'ne for med et link og så laver du et link her inde til det nye spørgsmål.
Avatar billede eagleeye Praktikant
11. februar 2003 - 19:13 #11
castrol du har lovet at oprette et spørgsmål med point til gaffemis. Så opret et nyt spørgsmål og link et link til det spørgsmål her.

eagleeye / CoAdmin
Avatar billede gaffemis Nybegynder
12. februar 2003 - 01:19 #12
opfordre til at give de point....ville jo være rart når nu det hjalp..... :-)
Avatar billede castrol Nybegynder
12. februar 2003 - 12:49 #13
Avatar billede pentium4 Juniormester
12. februar 2003 - 14:38 #14
gaffemis -> Du skal bare klikke på det link som "castrol" har lavet og lave et svar derinde så du kan få din point.
Avatar billede pentium4 Juniormester
12. februar 2003 - 14:39 #15
din=dine