Avatar billede kim-hansen Nybegynder
09. februar 2003 - 18:01 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

CPU fan aller Power fan???

jeg har 2 stik lige ved siden af min cpu blæser... cpu fan og power fan... hvilket af dem skal blæseren tilsluttes???
hvad sker der hvis man sætter den til den anden???
Avatar billede geforce3 Praktikant
09. februar 2003 - 18:03 #1
Kabinet blæser? hvis det er CPU fan skal den sættes i CPU fan sjovt nok er det kabinet blæser så sæt den i power fan
Avatar billede kim-hansen Nybegynder
09. februar 2003 - 18:09 #2
hmmm jeg tror at jeg har været så smart at bruge den forkerte....

læg lige et svar
tak for hjælpen...
Avatar billede geforce3 Praktikant
09. februar 2003 - 19:40 #3
Hvad var det du søgte egentlig? Var det hvor man skulle sætte en kabinet blæser i? For der skulle gerne være en(det er der hos mig) 3pin stik omkring rammene til en blæser.
Avatar billede geforce3 Praktikant
09. februar 2003 - 19:43 #4
Men der skal heller ikke være nogen forkert, da de alle 3 gerne skulle kunne levere strøm til en blæser.
Avatar billede skovenborg Nybegynder
09. februar 2003 - 19:46 #5
Hvis du sætter det forkerte stik i gør det altså heller ikke noget. De er kun til så du kan se hvor hurtigt dine blæsere kører.
Avatar billede kim-hansen Nybegynder
10. februar 2003 - 17:31 #6
okay.. tak..

læg lige et svar hvis i vil have point...
Avatar billede geforce3 Praktikant
10. februar 2003 - 17:32 #7
ok