Avatar billede feo Nybegynder
09. februar 2003 - 17:57 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hjælp Hjælp! Vil lave et audio grab fra en film!

Jeg sidder og konstruerer noget techno musik, og jeg har fundet et lyd eller nærmest en hel tale  jeg skal bruge fra en film som jeg har på min komputer i*.AVI format. Jeg har prøvet at bruge SOUNDFORGE men den går ned lige så snart jeg prøver at åbne filmen. Hvad skal jeg bruge for at gøre dette?

PÅ forhånd tak !
Avatar billede bentn Nybegynder
09. februar 2003 - 18:30 #1
Smid filmen ind i virtualdub og gem kun audio'en - under file save wav
Avatar billede bentn Nybegynder
09. februar 2003 - 18:31 #2