Avatar billede jwlund Nybegynder
09. februar 2003 - 15:36 Der er 2 kommentarer

HP brænder

Jeg har en gl. HP brænder 7200 I, der holdt op med at virke, da jeg fik skiftet mit motherboard. Er der noget på moterhboarded der kan få en brænder til ikke at virke? Her tænker jeg på en eller anden jumper indstilling som skal skiftes e.lign. Jeg har prøvet at rense min brænder, men lige meget hjalp det.
Avatar billede pentium4 Juniormester
09. februar 2003 - 15:54 #1
Har du husket at sætte den samme sted på kablet?  Hvis du havde jumpet den bagpå til at være Slave på det gamle M/B så skal den også gøre det på det nye eller også skal du jumpe den om, hvis den nu sidder som Master.
Avatar billede pindski Nybegynder
09. februar 2003 - 21:48 #2
Er du sikker på at den ikke er gået i stykker. Min HP brænder futtede endag af. Jeg havde brugt den, og dagen efter gik den død.