Avatar billede carstengp Nybegynder
09. februar 2003 - 14:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Chat på hjemmeside

Hvis jeg vil lave en chat på min hjemmeside, hvor det ikke er nødvendigt at man opretter et "virtual directory" Hvad kan jeg så bruge?

- Det skal være nemt at finde ud af
Avatar billede cloppy Nybegynder
09. februar 2003 - 14:09 #1
ja hvordan det?
Jeg skal nemelig også snart have en Chat på min hjemmeside...
Bare en Slags HTML kode - Chat ;D
Avatar billede carstengp Nybegynder
09. februar 2003 - 14:41 #2
Er det dit eller mit spørgsmål cloppy? ;-)
Jeg forventer sandelig ikke, at det kan laves i HTML, så var det nok ikke noget problem at finde...
Avatar billede hold-da-lige-ferie Nybegynder
09. februar 2003 - 14:47 #3
cloppy: prøv at trykke på den der hedder opret spørgsmål :-)
Avatar billede carstengp Nybegynder
11. februar 2003 - 18:25 #4
OKay, så er det vel ikke muligt :-(
Avatar billede eagleeye Praktikant
13. februar 2003 - 18:12 #5
cloppy >> Hvis du vil havde hjælp til et spørgmål så opret dit eget. Det er helt i orden at lytte/følge med i et spørgsmål som kan hjælpe en, men at "overtge" andres spørgsmål høre ikke hjemme her.

eagleeye / CoAdmin