Avatar billede 8 Nybegynder
09. februar 2003 - 02:18 Der er 4 kommentarer

2. Forsøg - Digitalt spørgeskema

Hvordan kan jeg *meget nemt* udarbejde et digitalt spørgeskema.
Dvs. det skal kunne sendes rundt via mail, evt. i vedhæftet dok. eller lign.

Det må kunne gøres rimelig smertefrit u/ de vilde tekniske arrangementer - eller hvad??
TaK!
Avatar billede serverservice Praktikant
13. februar 2003 - 14:35 #1
Du kan evt bruge html evt. v.h.a frontpage og få sendt svarene til din mailbox. Hvad er det du vil opnå. Hvor mange spørgsmål indeholder det ca. 1/100/100?
1. At få svarene sendt tilbage automatisk.
2.Eller hele spørgeskemaet?, udfyldt
Avatar billede sharkman Nybegynder
14. februar 2003 - 23:28 #2
Jeg tror nok jeg ville se mig omkring på Internettet og finde inspiration. Måske fandtes der noget, som med nogle få ændringer og tilretninger kunne bruges (uden dog at krænke nogens copyright). Søg f.eks på Google på "Digital survey form" eller måske "Digitalt spørgeskema". Det allernemmeste for dig er nok at betale dig fra det, f. eks. www.dubidu.dk.
M. v. h.
Sharkman
Avatar billede 8 Nybegynder
14. februar 2003 - 23:39 #3
Tark - men har fundet et sted der har gratis studielincenser:=)
Avatar billede serverservice Praktikant
15. februar 2003 - 00:07 #4
Nå tak for hjælpen skal du ellers ha?
Du er sgu flink