Avatar billede 8 Nybegynder
09. februar 2003 - 00:13 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Digitale Spørgeskemaer

Høp Høp!

Nogle idéer til hvordan man lettest laver digitale spørgeskemaer, eller sites hvor det beskrives, til fremsendes via lam. email???

Thanx!
Avatar billede schaefner Juniormester
09. februar 2003 - 00:16 #1
Ved ikke hvordan man lettest laver, men kan da vise et eksempel i php, hvs du ønsker det.
Avatar billede jnielsen Nybegynder
09. februar 2003 - 00:16 #2
MySQL-database
Avatar billede 8 Nybegynder
09. februar 2003 - 00:17 #3
Det lyder ikke særlig nemt - hvordan så med emailen??? :)
Avatar billede schaefner Juniormester
09. februar 2003 - 00:25 #4
Vil lige være sikker på, at jeg har forstået dit spørgsmål.
Du har et spørgeskema hvor man f.eks. kan:
skrive i nogle felter, krydse af i nogle felter, vælge i nogle felter og en masse andet habbengut. Alt dette skal så sendes til en mail-adresse. Har jeg ret i den antagelse?
Avatar billede 8 Nybegynder
09. februar 2003 - 00:35 #5
Ja noét i den stil - Tror måske jeg har set nogle lavet i alm. word eller lign. ved bare ikke hvordan. Tør ikke helt kaste mig ud i noget med php & databaser...da det vist kommer til at tage længere tid end hvis jeg bare registrerer svarene manuelt - Ved godt det lyder oldnordisk...
Avatar billede schaefner Juniormester
09. februar 2003 - 00:43 #6
Avatar billede 8 Nybegynder
09. februar 2003 - 00:50 #7
Det ser j0o ret vildt ud - men hvordan griber jeg det an så.....
Avatar billede lars_resulture Nybegynder
09. februar 2003 - 01:47 #8
Lotus Notes/Domino er (bla.) ret skrapt til dette.
Det er meget let at udvikle i, alting er databaser og du har mail/kalender+web+db server i een.

Hvis ikke du har eller ønsker din egen Domino installation, så kan det hostes.
Resulture har en Notes database-løsning, hvori du kan lave alle de skemaer du måtte ønske, hvis du har interesse.
Avatar billede 8 Nybegynder
09. februar 2003 - 01:56 #9
Jeg skal vist have skåret alting ud i pap - Beklager:=)
Avatar billede 8 Nybegynder
09. februar 2003 - 01:59 #10
Ville egentlig ikkehave accepteret...er ik blevet klogere...sorry schaefner!
Avatar billede dr-kermit Nybegynder
09. februar 2003 - 11:17 #11
Hejsa 8,

Jeg har et sådan system, jeg sørger lige for at få det lagt på mit websted i løbet af i dag søndag, så kan du jo se om det er noget for dig.

Det skal siges at ddet er noget jeg selv har udviklet for et konsulenthus, men du skal være velkommen til at komme med et tilbud på hvad du vil give for det ;o)

Mvh Kenneth Nielsen

ps. Jeg vender tilbage senere
Avatar billede 8 Nybegynder
09. februar 2003 - 14:11 #12
Hey Kermit!
Det er ''bare'' til et speciale - så har desværre ikke særlig mange penge at rutte rundt med.
Men hvis jeg fik lov at benytte det ville du jo få en del gratis reklame...:)
Avatar billede dr-kermit Nybegynder
09. februar 2003 - 18:49 #13
Hejsa allesammen igen,

Så er det lagt op på mit websted, dkulle lige have ordnet lidt referencer...

Admin delen kan nås her : www.funkylab.com
login = admin
pass  = admin

brugerdelen kan nås her : www.funkylab.com/pipeline-tjek

login = 9838
pass  = 59KE6

Hvis det ikke lige virker, så lad mig lige få en mail...

Mvh Kenneth Nielsen
Avatar billede 8 Nybegynder
09. februar 2003 - 19:03 #14
Sejt ...prøver :)
Avatar billede 8 Nybegynder
09. februar 2003 - 19:03 #15
Server object error 'ASP 0177 : 800401f3'

Server.CreateObject Failed

/import.asp, line 82

Invalid ProgID. For additional information specific to this message please visit the Microsoft Online Support site located at: http://www.microsoft.com/contentredirect.asp.

Er ensbetydende med....??? : )
Avatar billede dr-kermit Nybegynder
09. februar 2003 - 19:10 #16
Grunden til at den funktion ikke lige virker er at det er lavet til et webhotel der havde Softartsans.Fileup componentet installeret, men det har det nye ikke.

/Kenneth
Avatar billede 8 Nybegynder
09. februar 2003 - 19:12 #17
Ok....forstår jeg alligevel ikke noget af...
Det ser ellers godt ud....!
Tjek evt. http://defgo.net/ hvis du mangler iddeér til brugerflade
Avatar billede dr-kermit Nybegynder
09. februar 2003 - 19:26 #18
defgo, ser super godt ud, har du noget med dem/det at gøre ?

Kenneth