Avatar billede whoami Nybegynder
08. februar 2003 - 22:25 Der er 4 kommentarer

Link til sangtekster + akkorder. Ulovligt?!

Findes der en ekspert der kan fortælle mig om det er forbudt at linke fra en portal eller søgemaskine til en udenlandsk side hvor man kan finde akkorder til diverse sange?
Jeg ved at flere Danske sider er blevet lukket fordi de tilbød up- & downloading af akkorder.

/WhoAmI
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
08. februar 2003 - 22:26 #1
Hvis du ikke dyblinker, men linker til forsiden, så er det lovligt

En god side til sangtekster er: www.letssingit.com
Avatar billede fangel Nybegynder
08. februar 2003 - 22:44 #2
WhoAmI => hæhæ, kan ikke lade være med at komme med en bemærkning over dit navn:
- Who Am I? I'm SpiderMan...

men så længe du IKKE siger "vi har følgende tekster ligende" og så linker til de andre sider, så skulle den være der...

Morten
Avatar billede probi Nybegynder
09. februar 2003 - 01:28 #3
gå ind på www.ubl.com søg på artisten og klik på fan sider, der vil du kunne finde alte om de bands du kan lide!!!

probi
Avatar billede probi Nybegynder
13. januar 2010 - 17:15 #4
jo jo