Avatar billede boje- Nybegynder
08. februar 2003 - 14:39 Der er 9 kommentarer

Bundkort brændt sammen eller?

Min comp. starter. Men mit keyboard og mus lyser ikke, så tænder jeg min skærm, den går bare i stand by mode. Selv om comp. er tændt, alt er sat korrekt i.. Jeg har taget batteriet ud, taget mit gfx kort ud alle pci kort har været ude, det samme har min ram. Men det virker stadig ikke, den har gjort det 1 gang før, og der fik vi den til at virke. Hvad er det? pls hjælp mig tak på forhånd
Avatar billede geforce3 Praktikant
08. februar 2003 - 14:40 #1
Prøv bare at pres dit gfx kort ekstra godt ned.
Avatar billede boje- Nybegynder
08. februar 2003 - 14:40 #2
virker nada
Avatar billede geforce3 Praktikant
08. februar 2003 - 14:42 #3
Prøv bare at tage det ud og i et par gange, det plejer at virke hos mig.
Avatar billede boje- Nybegynder
08. februar 2003 - 14:44 #4
Har den os gjort det ved dig?
Avatar billede boje- Nybegynder
08. februar 2003 - 14:44 #5
skal siges at det er 1 geforce 4 128 ddr ram 4600 ti
Avatar billede klausens Nybegynder
08. februar 2003 - 14:47 #6
Få den til reparation ved din forhandler!Compumail.
:-) extiNct
Avatar billede bat Nybegynder
09. februar 2003 - 01:08 #7
Prøv at resætte din bios...
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
09. februar 2003 - 09:34 #8
afmonter alle de dele som kan undværes så som cdrom drev etc.

så systemet kun lige kan starte op med minimum af ram 1 hd ingen floppy ingen hd ingen lydkort ingen netkort ingen ting kun det nødvendige og se om du kan få liv
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
09. februar 2003 - 09:35 #9
hvis du får liv kan du monterer et ting af gangen til det går galt og så har du stumpen der fejler noget

lån eventuelt et andet gfx kort da disse kan give store problemer hvis de er defekte