Avatar billede olehansen64 Nybegynder
07. februar 2003 - 14:21 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

En god Digital kam.

Hej
eksperter
Jeg vil hav en digital kam.
Som skal God i zoomen og mindst 3.1 megapixels
Men pris under 4000
Er der nogen der kender såden en cam
Avatar billede pilfinger Nybegynder
07. februar 2003 - 14:27 #1
prøv at gå ind på www.edbpriser.dk
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
07. februar 2003 - 14:28 #2
Det sker ofte at aldi/bilka/føtex har medion digital kameraer på tilbud. Jeg købte en i december med 4,1 megapixels, til 2999 kr, og jeg har ikke været andet end positiv.

Læs mere: http://www.eksperten.dk/list.phtml?method=and&excerpt_on=1&searchtype=txt&words=kamera+aldi&x=3&y=4
Avatar billede pilfinger Nybegynder
07. februar 2003 - 14:29 #3
der er bla et fra sonysom se godt ud.
Avatar billede Beach Mester
07. februar 2003 - 18:08 #4
Der findes da mange gode kameraer, og en Bilkamodel er måske da også godt nok for nogle men.... Skal du bruge dit kamera bare lidt mere seriøst så vil jeg klart anbefale dig at smutte en tur forbi her:
http://www.pcworld.com/reviews/article/0,aid,109153,00.asp
hvor du kan se en "best i test" af en stor portion mærkevarerkameraer til under $500.

Har selv i mange år brugt Olympus men overvejer nu krraftigt at hoppe over på Nikons Coolpix 4300.

Jeg anbefalede for 4 uger siden en god ven at tage denne model med til Australien, og må godt nok sige (han er lige kommet hjem efter 3 uger Down Under) at de billeder har givet ham valuta for alle pengene.

//Beach
Avatar billede falberg Nybegynder
08. februar 2003 - 17:45 #5
Tjek bla sony DSC P71 (3,2 MP 3X optisk zoom) den har længere batteritid, bedre farver (14 bit DXP) end andre modeller og så leveres den med lader og den bruger hurtigere og bedre kort en andre billige digicam. (de fleste bruger CF kort)
Avatar billede jones_net Nybegynder
14. februar 2003 - 11:44 #6
Jeg holder selv lidt øje med kameraer i lommeformat (Ixus og lign.)
Hvis du vil se hvad jeg selv kigger efter, så kan du suse forbi http://www.jonesnet.dk/digicam/digicam.doc (1,14 MB så vær lidt tålmodig...)

Der er billeder af de forskellige kameraer, priser, links til reviews og størrelser.

Selv hælder jeg mest til Pentax Optio 330RS eller Ixus v3.
Billedkvaliteten synes jeg er den samme. Softwaren i Ixus er naturligvis nyere, så det trækker jo lidt op...

Lowdowns ved Ixus er at der kun er 2x zoom, og så er det 600,- dyrere... (4335,-)

/J
Avatar billede klatten Nybegynder
14. februar 2003 - 15:04 #7
Har købt et Kodak DX4330 og det er meget godt, synes jeg - 3,1 mpxl.
Optager også video med lyd

http://www.itbutikken.dk/vareinfo/vis_vare.asp?varenr=21588
Avatar billede Beach Mester
14. februar 2003 - 17:00 #8
Jeg tror ikke olehansen65 lytter med mere... Og hvis du gør Ole, kan du så ikke komme med nogle kommentarer?

//Beach
Avatar billede klatten Nybegynder
10. april 2003 - 21:20 #9
It was alive !!!
Avatar billede Beach Mester
11. april 2003 - 02:49 #10
--->klatten
"It was alive !!!"
Hva du mene min ven?

//Beach
Avatar billede Beach Mester
11. april 2003 - 02:50 #11
BTW, takker Ole... For point:-)
Hvad blev det så til for et kamera?

//Beach
Avatar billede klatten Nybegynder
11. april 2003 - 08:38 #12
--->beach
Jeg tro du ved fint hva jeg mene! :-)

Ja, Ole fortæl da endelig, hvad du har besluttet dig for!