Avatar billede mcblofeld Nybegynder
07. februar 2003 - 12:22 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

deaktiver touchpad som knap

Jeg har en Acer bærbar, med en touchpad mus. Hvordan slår jeg knapfunktionen fra på touchpad'en, således at touchpade'en ikke virker som knap når jeg trykker en enkelt gang på den. Touchpad'en skal dog virker som normal mus.
Avatar billede coltman Nybegynder
07. februar 2003 - 12:31 #1
Uden at kende den bærbare, ville jeg kikke i kontrolpanelet og se om der er valgmulighed vedr. touchpad. På Compaq's er det hgerfra det styrres og kan slå's fra...
Avatar billede mcblofeld Nybegynder
07. februar 2003 - 12:42 #2
jeg har ledt en del herinde men kunne ikke finde noget. Kommer der ikke et konkret svar inden 30 min, får du de 15 point. Tak for hjælpen
-M.C.Blofeld
Avatar billede kenp Novice
07. februar 2003 - 12:44 #3
Du kan ikke slå knap funktionen fra på en acer bærbar på den der touchpad (har forsøgt i 2½ år), man kan bare ikke.
Avatar billede mcblofeld Nybegynder
07. februar 2003 - 12:46 #4
Hmmm, så vidt jeg ved er den blevet slået fra før. Dette er også en helt ny bærbar, så den kan være at funktionen er blevet opdateret.
-M.C.Blofeld
Avatar billede kenp Novice
07. februar 2003 - 12:50 #5
ellers må jeg jo kigge når ejg kommer hjem og kigger i manualen til min igen.
Avatar billede coltman Nybegynder
07. februar 2003 - 13:05 #6
Jeg har lige set i en manual for Acer notebook, (420 series) og der står så ivdt jeg kan se intet om at slå det fra...

Link:http://csd.acer.com.tw/acer/URMUL1.NSF/1?OpenView&Start=1&Count=50&Expand=5#5

Jeg har ikke læst det hele men du kan selv prøve at se...
Avatar billede mcblofeld Nybegynder
07. februar 2003 - 13:09 #7
ok, tak for hjælpen Coltman og kenp, da jeg lukker spørgmålet nu får Coltman de 15 point, da han har givet det mest konkrete bud.
Avatar billede kenp Novice
07. februar 2003 - 13:14 #8
bare i orden