Avatar billede m_boysen Nybegynder
01. november 2000 - 16:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Monitor

Hej er der nogle der kan hjælpe???

jeg har en skærm hvor lyset er skruet helt op på den, men alligevel er den mørk!
Er der et sted i windows 98 eller i windows 2000 man kan instille det henne?????

Håber på lidt hjælp
Avatar billede xtom2 Nybegynder
01. november 2000 - 16:53 #1
http://www.eksperten.dk/spm/31442
Kun ét af gangen.. =)

Brightness og Contrast kan normalt indstilles på din skærm\'s indstillinger/OSD (On Screen Display), men i Windows98 og 98SE kan du godt pille ved de indstillinger i kontrol panelet, såfremt du har installeret de udvidelser til Se- og hørehæmmede brugere.
Avatar billede maniacdog Nybegynder
01. november 2000 - 16:55 #2
Hvis det er en gammel skærm så er den nok kaput. Det var min gamle..suk - Måtte kaste den til de evige skærmmarker, men købte så en 19\" = Gutti :))
Avatar billede denboj Nybegynder
01. november 2000 - 16:57 #3
prøv at højreklik et tilfældigt sted i skærmbilledet og vælg egenskaber - der kan du måske hvis du har et nyere skærmkort ændre på farveindstillingerne - jeg kan ihvertilfælde på min - ellers plejer der jo at være nogle indstillingsmuligheder på selve skærmen
Avatar billede mick_j Nybegynder
14. november 2000 - 16:02 #4
Hvis alt andet fejler, kan du tage kappen af monitoren og finde et par skruer til indstilling. Ved ikke, om sådanne findes på alle monitorer, men på min gamle 14\" Mitsubishi virkede det bare fjong ;) Pas dog på ikke at blive toasted i forsøget - der løber temmelig mange volt igennem sådan et billedrør.