Avatar billede Per Frits Juniormester
06. februar 2003 - 21:03 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Er her en som ved hvad der blev af Flashdesign.dk, og Beatone ??

???

Per Haar.
Avatar billede beatone Nybegynder
06. februar 2003 - 21:10 #1
tjaa...

Jeg har fået nyt job og har derfor, desværre, ikke så meget tid til at hænge ud herinde mere....jeg brugte jo arbejdestiden til det før ;)

Flashdesign.dk v2 ligger stortset klar men jeg mangler en server til at ligge den på. Jeg prøvede selv at sætte en server op og lige som det var ved at lykkes brændte bundkortet af :(
Avatar billede Per Frits Juniormester
06. februar 2003 - 21:23 #2
Det var da rart at du stadig "er"... *S*, og sørgeligt med bundkortet :o(
Jeg undrede mig blot over hvad der blev af Flashdesign, da jeg var en ivrig, og glad bruger.
Jeg sad lige med en gæstebog idag (asp) som jeg ikke rigtigt kunne få til at virke, sååå derfor, men jeg venter da glædeligt på v2.

Per Haar
Avatar billede maingano Nybegynder
06. februar 2003 - 21:24 #3
Avatar billede maingano Nybegynder
06. februar 2003 - 21:25 #4
skod point
Avatar billede Per Frits Juniormester
06. februar 2003 - 21:28 #5
maingano > lad venligst være med at spame mit sp, hvis du ikke kan svare.
"Skod kommentar"
Avatar billede lrd Nybegynder
10. februar 2003 - 22:18 #6
http://www.flashfaq.dk/ duer den her??