Avatar billede thulesen Nybegynder
06. februar 2003 - 20:38 Der er 17 kommentarer og
2 løsninger

Portal

Hej...
Jeg tænker på at lave en portal men ved ikke hvilket emne den skal bygges op på.
F.eks. Film, Musik eller IT, nogen idéer ?
- Hvad skal siden Indeholde (Nyheder, Konkurencer osv.) ?
- Hvor meget skal man regne med at betale i reklameudgifter o.lign. for at gøre sitet kendt ?
Avatar billede michael-k Nybegynder
06. februar 2003 - 20:47 #1
Jeg ville nu kigge på hvad der intressere dig, tror ikke på at et site man laver bare for at lave noget, ville blive den vilde succes. Så tag efter personlig intresse :)
Avatar billede avlund Nybegynder
06. februar 2003 - 20:49 #2
Jeg har aldrig set en portal bygget op omkring islagkager, jeg kunne forestille mig at det ville være et godt bud.
Avatar billede thulesen Nybegynder
06. februar 2003 - 20:52 #3
Øh... Computer og IT, Musik (Instrumenter f.eks. Klaver)...
Men er det ikke lidt svært at lave en portal ud fra de to hobbyer?
- Computer og IT findes der rigeligt af i forvejen..
- Musik, hvad skulle den indeholde, noder?
Avatar billede giang Nybegynder
06. februar 2003 - 20:56 #4
Jeg er enig med michael-k - du bør vælge et område som interesserer dig. Du skal jo kunne holde ud at arbejde med det i lang tid, og jo større interesse desto større motivation og dermed også et bedre resultat.

Jeg driver (i samarbejde med nogle partnere) et netværk af websites. Vi kunne evt. lave et noget linkbytte (eller anden form for samarbejde), således at dit fremtidige site kunne blive "kendt". Specielt et site med IT nyheder ville passe godt ind i vores netværk.

Det kræver dog at du er "seriøs". Har du evt. nogle referencer så vi kan se hvad du har lavet tidligere? Og er du overhovedet interesseret i et sådant samarbejde?
Avatar billede thulesen Nybegynder
06. februar 2003 - 20:58 #5
Men kom endelig med nogle flere bud... :)
Avatar billede thulesen Nybegynder
06. februar 2003 - 21:00 #6
giang >> Jeg er interesseret.
Jeg har ikke så mange referencer men jeg har da programmeret alawork.dk og HotScripts.dk ...
Jeg tænkte selv på et site med IT nyheder, men findes der ikke flere eksisterende sites om med IT nyheder?
Avatar billede michael-k Nybegynder
06. februar 2003 - 21:07 #7
giang  vi er muligvis også intreseret  har du en mail vi kan kontakte dig på ?
Avatar billede thulesen Nybegynder
06. februar 2003 - 21:08 #8
Ja, thomas@thulesen.dk
Jeg har en ven som muligvis gerne vil være med i projektet, ok ?
Avatar billede giang Nybegynder
06. februar 2003 - 21:08 #9
HotScripts.dk ser yderst interessant ud, så jeg forstår ikke hvorfor du tilsyneladende har sat den til salg.
I stedet for at starte et nyt site vil jeg absolut anbefale dig at arbejde videre med HotScripts.dk, som også vil passe endnu bedre ind i vores netværk.

Hvis du alligevel fortsat ønsker at afhænde HotScripts.dk p.g.a. tidspres, så er det nok ikke et nyhedsite du skal gå i gang med (det er nemlig langt mere tidskrævende).
Avatar billede thulesen Nybegynder
06. februar 2003 - 21:09 #10
Ups... ;)
Avatar billede giang Nybegynder
06. februar 2003 - 21:12 #11
michael-k >> Ja, naturligvis. Jeg kan kontaktes på admin@the-gif.dk. Du er meget velkommen til at kontakte mig. Vi er altid åbne overfor nye samarbejdsaftaler o.lign.
Avatar billede thulesen Nybegynder
06. februar 2003 - 21:12 #12
Ok...
Så tror at jeg fortsætter med HotScripts.dk..
Kan jeg få adresserne til nogle af de sider i jeres netværk ?
Avatar billede giang Nybegynder
06. februar 2003 - 21:18 #13
Vi driver bl.a. følgende websites:
www.the-gif.dk
www.webhostpriser.dk
www.internetplads.dk
www.webopskrifter.dk
og der er flere på vej.

Disse sites drives i samarbejde med forskellige andre partnere.
Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2003 - 10:33 #14
Ingen penge i lortet
Avatar billede janbyrgesen Nybegynder
17. februar 2003 - 21:21 #15
Hvis du vil bygge en portal for at have det sjovt med det så tag efter dine interesser...

Hvis du vil bygge en portal for at tjene penge, så start med at fokusere på èen ting - og KUN èen ting. Med dette mener jeg ikke at du f.eks skal fokusere på Film men at du f.ex skal fokusere på en portal for danske spillefilm efter 2.verdenskrig. Alt for mange prøver at være alt for alle, og knækker halsen på det.
Avatar billede fun22 Nybegynder
27. februar 2003 - 16:41 #16
hvad med en portal om spil???

- Anmeldelser
- Koder
- Spil nyheder

Måske...
Avatar billede giang Nybegynder
27. februar 2003 - 17:02 #17
fun22 >> Det er faktisk en god idé. Vi overvejer også at gå ind på disse områder, men vi skal have nogle partnere, hvis det skal blive en realitet.

Interesserede er velkomne til at skrive her eller kontakte os på admin@the-gif.dk.
Avatar billede michael-k Nybegynder
27. februar 2003 - 17:07 #18
giang du vil hører fra os igen, inden længe, sådan så du ikke tror vi har glemt dig :)  Problemet er vi gerne vil være færdig før vi laver noget bindende aftaler med nogle, når vi er ved at være færdig vil vi kontakte jer igen.
Avatar billede giang Nybegynder
27. februar 2003 - 17:14 #19
michael-k >> Helt fint :-)