Avatar billede cgleerup Nybegynder
06. februar 2003 - 18:01 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Dårlig kvalitet ved eksport/rendering

3dMax giver ikke mulighed for at eksportere, eller rettere rendere en given film ud i andet en indeo video og vil gerne have det ukomprimeret ?
Avatar billede cgleerup Nybegynder
06. februar 2003 - 18:02 #1
- jeg ved iøvrigt at den skal kunne gøre det, skal jeg finde nogle codecs eller ?
Avatar billede rune_lundsted Nybegynder
06. februar 2003 - 19:49 #2
Den burde som standard have cinepak radius codec. Prøv gå ind i din savefile menu i render scene menuen, og klik på setup! Cinepak følger med installationen så vidt jeg ved!

Rune ;-)
Avatar billede cgleerup Nybegynder
06. februar 2003 - 21:07 #3
problemet er mere lossless
Avatar billede rune_lundsted Nybegynder
06. februar 2003 - 21:12 #4
??? hvad mener du med det? hvis du mener ukomprimeret, er det bedste (ifølge min mening) at eksportere til enkelt frames, og derefter importere folderen til et videoredigerings program. F.eks Adobe Premiere.

SE http://www.eksperten.dk/spm/310525

Rune ;-)
Avatar billede cgleerup Nybegynder
06. februar 2003 - 21:26 #5
den konklussion har jeg også gjort mig, men du får lidt point for indsatsen, men måske du lige kan hjælpe mig på lidt alligevel, jeg har nemlig fået slået en funktion til der gør at jeg ikke længere har farvede x,y,z koordinaet hvilket gør at jeg flytter rundt på må og få når jeg mover, hvordan kommer jeg tilbage til den oprindelige indstilling for dette ?
Avatar billede rune_lundsted Nybegynder
06. februar 2003 - 21:31 #6
prøv at trykke x tasten på tastaturet!
Avatar billede rune_lundsted Nybegynder
06. februar 2003 - 21:31 #7
hvilken version har du?
Avatar billede cgleerup Nybegynder
06. februar 2003 - 22:32 #8
du ka´det pis der - takker mange gange !
Avatar billede rune_lundsted Nybegynder
06. februar 2003 - 22:34 #9
;-) anytime