Avatar billede jfo Nybegynder
06. februar 2003 - 14:38 Der er 8 kommentarer

flyt slettet mail til folder

Jeg vil gerne læse alle mine mails i Inbox.
Når jeg sletter eller har læst dem skal de flyttes til andre foldere afhængigt af hvem de er fra.

Dette for at undgå at skulle have disse flytte-sessioner hver gang der er uoverskueligt mange mails i Inbox.

Hvordan gør jeg det?
Avatar billede ghazaleh Nybegynder
06. februar 2003 - 14:51 #1
du vil ikke bare flytte dem direkte ind i de respektive mapper og så læse dem der?
Avatar billede ghazaleh Nybegynder
06. februar 2003 - 14:54 #2
Det gør du under: funktioner > guiden regler > ny

Her opstiller du kriterierne for hvor meddelelserne skal placeres
Avatar billede jfo Nybegynder
07. februar 2003 - 14:03 #3
Jeg ønsker netop ikke at skulle flytte dem selv da
jeg har rigtig mange mapper og rigtig mange mails.

De skal selv smutte til de rigtige mapper når jeg sletter dem.

Men ellers tak for buddet :-)
Avatar billede ghazaleh Nybegynder
07. februar 2003 - 14:06 #4
men det gør du heller ikke her.
Det man gør her er at opsætte en regel for hvad der skal ske når der kommer en ny mail. Dvs. hvis du modtager en mail fra mailadressen "test@test.dk", så bliver den automatisk placeret i "test" mappen
Avatar billede ghazaleh Nybegynder
14. februar 2003 - 11:03 #5
Har du været inde og kigge på reglerne?
Avatar billede jfo Nybegynder
14. februar 2003 - 17:31 #6
Hej.
Jeg ved godt at jeg kan lave en regel der flytter nye mails til bestemte foldere afhængigt af afsender, indhold osv.
Men så skal jeg selv ind i alle de foldere og checke for nye mail.

Derfor er det jeg vil have at de skal flyttes EFTER jeg har læst og slettet dem.

Tadaaaaaa
Avatar billede ghazaleh Nybegynder
15. februar 2003 - 09:51 #7
okay, jeg skulle lige have skåret det ud i pap :-)

Dvs. at du mangler en oprydningsroutine. Det eksisterer der ikke i outlook. Der er kun de der regler.

..men jeg har selv omkring 40-45 mapper og jeg sender alle mine nye mails ud i de mapper som de hører til, og jeg kan sagtens se når der kommer nye for så er der jo et lille (1) efter mappen.
Avatar billede ghazaleh Nybegynder
10. oktober 2003 - 10:36 #8
Lukketid?