Avatar billede Slettet bruger
06. februar 2003 - 13:13 Der er 27 kommentarer og
2 løsninger

Godt og billigt webhotel

Hej

Har siddet og kigget lidt på http://www.b-one.nu/ det ser billigt ud, men er det godt og stabilt?

Vil meget gerne have andre bud.

Webhotelet skal opfylde:
PHP
MySQL
ASP
FTP adgang
Plads 25 ->
Avatar billede i-know.dk Nybegynder
06. februar 2003 - 13:14 #1
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
06. februar 2003 - 13:15 #2
starthotel.dk har desværre et ASP endnu :)
Avatar billede ffn Nybegynder
06. februar 2003 - 13:17 #3
jeg kan klart anbefale yanet.dk dog også uden asp.....jeg har 4 domæner der!
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
06. februar 2003 - 13:30 #4
Prøv B-one som du har kig på, jeg har mødt flere der er tilfredse :)
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
06. februar 2003 - 13:30 #5
.
Avatar billede nips Nybegynder
06. februar 2003 - 13:38 #6
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
06. februar 2003 - 13:39 #7
Palle> De har da ikke ASP?
Avatar billede ALS Praktikant
06. februar 2003 - 13:51 #8
Palle kan sikkert tilbyde ASP på www.web-sale.dk i stedet.
Avatar billede Slettet bruger
06. februar 2003 - 13:52 #9
Jeg vil anbefale

www.cliche.dk

Jeg har haft mit webhotel hos dem i 1½ år nu, og jeg har ikke haft problemer hos dem.. :)
Avatar billede Slettet bruger
06. februar 2003 - 13:52 #10
-Og så er det også pænt billigt !
Avatar billede tiskali Nybegynder
06. februar 2003 - 17:54 #11
Nu virker D-hosting.dk jo rimelig amatøragtigt!

For det første SKAL man som erhvervsdrivende oplyse CVR og adresse på websiden, alt andet er ulovligt.

Hvem vil desuden købe webhoteller hos et firma der er registreret som en postordre-forretning i Kokkedal?

--

CVR-nr.:
  26-97-26-20    Startdato: 15.01.2003    Ophørsdato:

Navn:
  D-Hosting

Adresse:
  Fasanvænget 238
2980 Kokkedal

Telefon:

Fax:

E-mail:

Virksomhedsform:
  30 - Interessentskab

Hovedbranche:
  526100 - Detailhandel fra postordreforretninger

Antal Ansatte:
  -

Skal man have et billigt webhotel, så ville jeg kigge på en af følgende:

www.web10.dk
www.starthotel.dk
www.cliche.dk
www.b-one.nu
Avatar billede bacardil Nybegynder
06. februar 2003 - 18:06 #12
startfirma> Hvad mener du med Palle?
Avatar billede ALS Praktikant
07. februar 2003 - 09:01 #13
Hvá Søren, får Palle også mail fra dette spørgsmål :-D
Avatar billede i-know.dk Nybegynder
07. februar 2003 - 09:25 #14
Hvem er Palle mand ? Berømt eller berygtet siden alle kender ham?
Avatar billede ALS Praktikant
07. februar 2003 - 09:34 #15
Ups, jeg trode alle herinde kendte "bacardil-websale-Palle-mv."
Avatar billede i-know.dk Nybegynder
07. februar 2003 - 09:38 #16
Nåree den Palle "Palle alene i verden" ja så er jeg med :)
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
07. februar 2003 - 11:10 #17
Palle> Jeg fik et link til et andet forum hvor "Nips" underskriver sig:

---

/Palle Svendsen - Web-Sale.dk

---

Derfor turde jeg godt kalde Nips for Palle :)
Avatar billede ALS Praktikant
07. februar 2003 - 11:13 #18
Hold da op, så kom der CVR-nummer og kontaktoplysninger på D-hosting, sådan som loven kræver :-D

Det er dog et sjovt FAX-nummer de har på http://www.d-hosting.dk/kontakt.php, kun et enkelt ciffer til forskel på det telefon-nummer Web-sale har på http://www.web-sale.dk/om_web-sale/kontakt.htm
Opslag af de 2 numre på http://nummerbanken.stibo.net/nummerbank.pl er også underholdende.
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
07. februar 2003 - 11:22 #19
Ja lidt sjovt at D-hostings fax-nummer er 43 47 00 41 når Web-sale´s telefon-nummer er 43 47 00 40 :P

Det som er lidt sjovt er også at hvis co-admins på eksperten laver et cookie-tjek, så peger samme cookie på:

bacardil
nips
peters (Hvis nok en der hjæper til på web-sale)
Avatar billede iknow.dk Nybegynder
07. februar 2003 - 11:26 #20
Man får jo helt lyst til at komme med et citat fra "Den Eneste Ene": "Hvis du var en ludobrik, ville du så være slået hjem nu?" :)
Avatar billede i-know.dk Nybegynder
07. februar 2003 - 11:32 #21
*Griner*
Avatar billede ALS Praktikant
07. februar 2003 - 11:34 #22
Hmmm, er der ikke noget med at Nips temmelig konsekvent anbefaler D-hosting.dk i denne type spørgsmål ;o)
Måske det var en ide at oplyse sit tilhørsforhold, når man benytter Eksperten som reklame-søjle.

Måske skulle man udvise til "bacardil-nips-websale-dhosting-Palle-mv."
Spændende hvad "mv." kan være :-D
Avatar billede i-know.dk Nybegynder
07. februar 2003 - 11:37 #23
Ja der skulle næsten være en der kunne komme og nipse til Palle :)
Avatar billede bacardil Nybegynder
07. februar 2003 - 18:03 #24
Startfirma.dk> Du behøver ikke at føre dig frem på den måde.. Hvis du kigget efter så kom der også en kommentar om det. Det var en af mine venner og du er velkommen til at ringe til ham og snakke med ham.  Smid mig en mail så sender jeg dig et tlf. nr.

Du er også velkommen til at se IPer han logger ind fra at den bolig ikke tilhøre mig.
Avatar billede bacardil Nybegynder
07. februar 2003 - 18:12 #25
Startfirma.dk> Læste ikke helt efter :o)

D-Hosting er en af vores partnere, men dog på en lidt anden måde end vi normalt gør. Vi står for stortset alt det tekniske og de bruger vores fax. Men som ejer står vi ikke.

Faxen du hentyder til er den fax alle vores partnere kan bruge, hvis de ikke selv har en fax eller fordi vi står for reg. af deres domæner.

Det med cookie betyder jo ikke at det er mine.

Bacardil -> Jeps, det er min
Nips -> Det er en ven og han kunne ligeså godt anbefale www.web-sale.dk
Peters -> Er en medarbejder hos os.
Minirikke -> Er noget familie

Alle 4 har gennemtiden været logget ind via min pc og jeg har været logget ind med Bacardil på alle deres PC´er.

Så kan jeg ikke se noget underligt i det. Der er ingen af der bor samme sted så vi har alle hver vores, men det er der jo ikke noget galt i.

Men hvis der er nogen der tvivler så kontakt mig via mail og smid jeres nummer så skal jeg få hver enkelt af disse brugere til at ringe jer op, de vil nok ikke være tilfredse med at jeg gav deres nummer ud til eks. 50.
Avatar billede ALS Praktikant
08. februar 2003 - 12:50 #26
bacardil >> Jammen Palle, så skal du da have fat i nakke af ham din "ven" Nips, for han underskriver sig "/Palle Svendsen - Web-Sale.dk" ;o)

<SNIP>
Svar
Bruger: nips - Dato: 30. januar 2003 @ 21:41:48

Du kan prøve www.d-hosting.dk  der kan du få 14 dagesprøve tid med dit eget domain står der, så kan du sikre dig at dine ting virker.

/Palle Svendsen - Web-Sale.dk
</SNIP>
Avatar billede bacardil Nybegynder
08. februar 2003 - 13:32 #27
Nej, men du har ligesom startfirma.dk ikke kigget ordenlig efter i det forum.

Det er blivet forklaret derover, men pga. nogen folk som startfirma prøver at genere mig (hvilket jeg er helt kold overfor), så fremhæver han kun den ene del eller han har ikke sat sig nok ind i sagen.

Sagen var at jeg har en bruger derover, men så logget han en ind dag han var der også havde den gemt min sign. da han skrev.

Han sad ikke og skrev mit navn.. Men nok om det.. Dem der vil blive i troen skal havde lov, jeg gidder ikke at bruge mere tid på folk der ikke gidder sætte sig ordenlig ind i ting, men kun oplyser ½-delen i et fora.

Folk er velkommen til at skrive direkte til mig, så kan vi forsætte en evt. dialog der.

Forsat god weekend.
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
08. februar 2003 - 13:37 #28
Palle>

Hvis du læser mine indlæg her så synes jeg ikke det er pænt at konkludere at jeg prøver at generere dig. Det var vel meget nærliggende at tro at der er tale om en dobbeltbruger???
Avatar billede ALS Praktikant
08. februar 2003 - 13:46 #29
bacardil >> Der er INGEN forklaring i den tråd, så sig ikke at jeg løber med en halv vind.
Det er http://www.solutions2all.dk/forum_spm.asp?id=3187 indlæg #8

Du snakker for din "syge moster" med din "ven" og at du ved et uheld kom til at....

En ting er at du har en dobbelt-bruger herinde, noget helt andet er at du konsekvent reklamere/anbefaler D-hosting uden at gøre opmærksom på at du har et øknomisk-tilhørsforhold til det firma. Det er simpelthen for dårligt.