Avatar billede smukke Nybegynder
01. november 2000 - 14:58 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

ASP og homesite

Jeg ved, at man kan bruge \"browse\"-funktionen i HomeSite ved udvikling af ASP-filer - men nu kan jeg ikke få det til at virke.
Nogen, der kan hjælpe???
Avatar billede anja_karlsen Nybegynder
02. november 2000 - 10:28 #1
Har du oprettet en virtuel mappe i option/settings/browse og så enable server mappings og så add.

Håber at det er en hjælp ;o)
Avatar billede smukke Nybegynder
02. november 2000 - 17:21 #2
Ja, det har jeg prøvet. Virker ikke - og jeg kan heller ikke få det til at virke over netværket :-(
Avatar billede anja_karlsen Nybegynder
02. november 2000 - 19:26 #3
Davs igen

Hmmm er du sikker på at det ASP du har er noget der fungerer???
Avatar billede smukke Nybegynder
03. november 2000 - 07:35 #4
Alt virker - det mest mærkelige er, at browse-funktionen har virket glimrende indtil for et par dage siden.
Der må være ét eller andet, der er blevet slået fra på en eller anden forunderlig vis.
Avatar billede anja_karlsen Nybegynder
03. november 2000 - 08:56 #5
Så tror jeg ikke, jeg ved hvad der er galt :-(

Håber du finder fejlen.....
Held og lykke
Anja
Avatar billede guro.not Nybegynder
15. november 2000 - 02:09 #6
prøv at afinstaller og Installer Homesite igen..
Avatar billede smukke Nybegynder
23. januar 2001 - 07:39 #7
Jeg fandt aldrig ud af, hvad der var galt - men nu lukker jeg spørgsmålet.