Avatar billede hanzen_dk Nybegynder
06. februar 2003 - 12:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Af-integrer .Net Passport

Vi er begyndt at installere Windows XP på nyindkøbte Workstations.

Det er en konstant gene at brugerne ringer ned for at høre om hvorfor de skal registrere en konto på MSN.

Er der en måde at få Windows til at lade være med at bede hver ny bruger om at registrere sig?
Avatar billede i-know.dk Nybegynder
06. februar 2003 - 12:59 #1
Har de en konto i forvejen ?
Avatar billede hanzen_dk Nybegynder
06. februar 2003 - 13:12 #2
Nej, de brugere som brokker sig har ikke konti. De brugere som har en MSN konto ved som regel hvad MSN drejer sig om.
Avatar billede i-know.dk Nybegynder
06. februar 2003 - 13:13 #3
Og hvad er det så helt præsist du vil have ?
Er det messenger du ikke vil have til at poppe op?
Avatar billede pmadsen Nybegynder
06. februar 2003 - 13:19 #4
Dit spørgsmål er ikke helt klart, men prøv om det er dette du søger ??
http://www.wintip.dk/xp/tips/fjern_prog.htm

mvh. pmadsen
Avatar billede hanzen_dk Nybegynder
06. februar 2003 - 13:36 #5
Dooh!!!
Det faldt mig overhovedet ikke ind at jeg kunne afinstallere MSN Messenger, gik nok ud fra at det var blevet fast integreret i XP. :-O

Mit problem var jo at hver gang jeg satte en ny maskine op poppede MSN op fra ikonbakken og ville have brugeren til at registrere sig. Det er løst ved at afinstallere MSN.
Jeg giver pointene til pmadsen, hans link fik mit hovede til at vågne. ;)