Avatar billede crm_rar Nybegynder
01. november 2000 - 14:51 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Bootmenu forsvundet efter Part. Magic

Efter at have resizet min Win2000 partition med Partition Magic 5.0, kommer min bootmenu ikke længere frem og jeg kan derfor kun starte i Win98. Dette er særlig heldigt, fordi alle programmer oa. ligger på Win2000-partitionen. Win98-partitionen bruges kun til spil og Partition Magic.
Avatar billede svein Nybegynder
01. november 2000 - 15:26 #1
PM 5.0 virker ikke under Windows 2000!!! Det gør derimod PM 5.01. Her er en udskrift fra PowerQuests hjemmeside:
\"The PartitionMagic Pro 5.01 update provides support for Windows 2000 Professional users. If you are not currently running or do not plan to install or manipulate the new Windows 2000 Professional operating system, it is not necessary for you to download this update.\"

Avatar billede kurtj Nybegynder
01. november 2000 - 20:13 #2
Prøv at smide din 2000 cd i og installer oven i den gamle. Det burde genoprette multiboot.
Avatar billede double-g Juniormester
01. november 2000 - 21:13 #3

kurtj >> Under Windows2000 kan man IKKE installere \"oveni\". Derfor er det en glimrende ide at sige ja til at reparere den ensisterende installation, istedet for at installere en ny, når man får valget.

Avatar billede kurtj Nybegynder
02. november 2000 - 01:08 #4
Oki, Så reparere istedet for.
Avatar billede crm_rar Nybegynder
02. november 2000 - 10:10 #5
double-g >> Kunne ikke acceptere en \"kommentar\" som gyldigt svar :( - thanx anyway!!