Avatar billede paaskeharen Nybegynder
06. februar 2003 - 09:37 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

programmer på USB Memory Stick

kan det lade sig gøre at instalere et program alla powerDVD på en Memory Stick ???
det skal helst kunne gøres uden ref. i registeingsdatabasen....
Avatar billede izemate Nybegynder
06. februar 2003 - 09:49 #1
Tja mon ikke, den er jo lige som en Harddisk, angående registeringsdatabasen så er det jo op til det enklte program om den skal det!! men du kan jo prøve ad! det sker der jo ikke noget ved. Du kan jo altid slette det igen.

<\\izemate
Avatar billede onki Nybegynder
06. februar 2003 - 09:50 #2
Det tror jeg ikke du kan. Når du installerer programmer skrives der i registreringsdatabasen, så som systemoplysninger, registrering af programmet, og ander ting.

Jeg tror ikke det kan lade sig gøre.
Avatar billede paaskeharen Nybegynder
06. februar 2003 - 09:53 #3
problemet er at det skal bruges på min arbejdspc og jeg vil ikke invistere i en Memory Stick før jeg ved om jeg kan instalere via min egen pc og anvende på arbejdspcen...
Avatar billede jensendk Nybegynder
06. februar 2003 - 09:58 #4
Du kan jo eksportere de relevante registreringsdatabse settings og importere dem på dit arbejde. Eller bruge Windvd lite..
Avatar billede paaskeharen Nybegynder
06. februar 2003 - 10:05 #5
jeg må jo ikke instale på arbejdspc'en det er derfor at det skal instaleres på en Memory Stick......................
Avatar billede paaskeharen Nybegynder
06. februar 2003 - 10:32 #6
prøver igen
Avatar billede kenp Novice
06. februar 2003 - 11:46 #7
man må ikke have 2 ens spørgsmål åbne
http://www.eksperten.dk/spm/314118
Avatar billede paaskeharen Nybegynder
06. februar 2003 - 12:36 #8
lukket
Avatar billede onki Nybegynder
06. februar 2003 - 22:54 #9
Du kan da ikke bare afvise uden grund.