Avatar billede nethuset Nybegynder
06. februar 2003 - 01:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Download script med fso response.binarywrite

Hejhej....

Jeg har fået brygget mig et script sammen, som henter en fil via ADO.stream og response.binarywrite'r den til surferen når han vil downloade den.

Dette virker også skide godt, bare ikke når filerne som jeg har til download er på 20-50mb - så tager det op til 10 min. for at den popper med download dialogen. Er der nogle tricks eller er det bare sådan?
Avatar billede medions Nybegynder
06. februar 2003 - 07:59 #1
Nope :-(

Du kan ikke få BinaryWrite() til at arbejde hurtigere end den gør!
Så skal du istedet for pakke dine filer som ZIP filer, og henvise til dem direkte, det ville gå en del stærkere!

//>Rune
Avatar billede nethuset Nybegynder
06. februar 2003 - 10:35 #2
tak for hjælpen;

så vil jeg prøve andre græsgange :)

/kenneth
Avatar billede medions Nybegynder
06. februar 2003 - 11:19 #3
Anytime...
Thx 4 Poinz

//>Rune