Avatar billede tigtak Nybegynder
05. februar 2003 - 23:35 Der er 6 kommentarer

usb problemmer

Windows XP: Jeg har købet en Creative MuVo (mp3 afspiller/ usb drev). I brugerman. står at den bare skal sættes i usb porten, og herefter vil den dukke op som drev i  stifinderen - det gør den ikke.Har tjekket at afspilleren virker på en anden maskine. Har prøvet at sætte mit modem til usb porten og det virker? Har kikket i device manageren. Nogen forslag ?
Avatar billede sthen Nybegynder
05. februar 2003 - 23:41 #1
Og du har naturligvis også prøvet at boot maskinen op med din MP3'er siddende ipå din usb-port ik' ??
Avatar billede sthen Nybegynder
05. februar 2003 - 23:41 #2
ipå -> på
Avatar billede woolbox Nybegynder
05. februar 2003 - 23:47 #3
Du har kigget i Device Mgr. - er der noget at se? Er din USB-roothub genkendt og funktionerer? Har du andre USB-devices som virker på computeren?
Avatar billede tigtak Nybegynder
06. februar 2003 - 00:14 #4
sthen>> virker heller ikke
woolbox>>usb roothub genkendt og virker, og mit (kabel)modem fungerer via usb
Avatar billede konex Nybegynder
06. februar 2003 - 09:46 #5
Har du evt. prøvet at ligge Service Pack 1 på din Win XP
Avatar billede woolbox Nybegynder
18. juni 2003 - 15:47 #6
Øøøøh, sker der noget i den her sag? :)