Avatar billede m.stigsen Nybegynder
05. februar 2003 - 22:40 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Ingen der har forstand på asus P2b???

Jeg har lavet et spørgsmål før!! Men det hjalp mig intet... Er der ingen som har noget bud på hvorfor det ikke kører??? Kan det ha noget med mit slotket at gøre??

Se nærmerer oplysninger på problmer med opgradering/overclocking af asus p2b!!
Avatar billede mik30 Nybegynder
05. februar 2003 - 23:47 #1
Prøv at kigge den her igemmem http://www.eksperten.dk/spm/51171
der er noget med asus P2B og PIII cpuér
Avatar billede mik30 Nybegynder
06. februar 2003 - 00:10 #2
Ellers brug søge funktionen, søg på P2B
Avatar billede m.stigsen Nybegynder
06. februar 2003 - 18:48 #3
Ok... Det ser ude til at søgemaskinen har været nede så!! Jeg har søgt  og søgt i  alt hvad der hed hed asus, p2b, overclocking og alt muligt.. Me3n den fandt INTET.... Men det gjorde den nu!! :) Tak for hjælpen!! Det er godt man kan finde så meget i sådanne gamle gemmer her!! :)
Avatar billede mik30 Nybegynder
06. februar 2003 - 20:43 #4
Ja, det er en god ting, med alle de gamle indlæg.
Fandt du noget, du kunne bruge til noget fornuftigt ??
Avatar billede m.stigsen Nybegynder
07. februar 2003 - 17:48 #5
Ja det har jeg da!! :) Jeg fandt ud af at det var mit slotket der ikke kunne bruges... Så jeg har solgt det og er ved at købe et nyt!! Det skal nemlig understøtte cobbermine proseccor... Og det gør mit ikke!! :)
Avatar billede grenaa1 Nybegynder
07. februar 2003 - 23:38 #6
så luk dit spørgsmål
Avatar billede m.stigsen Nybegynder
07. februar 2003 - 23:40 #7
ok ok!!Rolig nu!! Jeg er ny her så jeg vidste ikke der var noget der hed det!! Sorry!!
Avatar billede m.stigsen Nybegynder
07. februar 2003 - 23:48 #8
Takker for alle indlæg!! Men har selv fundet svarene ved hjælp ekspertens søgemaskine som virker igen!!
Avatar billede grenaa1 Nybegynder
07. februar 2003 - 23:49 #9
det er da iorden vi er jo til for at hjælpe hinanden ;-)