Avatar billede martinf Nybegynder
05. februar 2003 - 15:36 Der er 5 kommentarer

ikon til desktoppen, opløsninger

Anvender Windows XP DK, geforce 4 ti 4600, mangler ikonet på desktoppen til valg af grafikopløsninger. Boksen til fluebenet mangler i preferences under skærm med driv. 40.09 og den org. fra disken, forslag?
(Er rimelig god til at finde rundt i xp ellers).
Martin
Avatar billede lassebm Nybegynder
05. februar 2003 - 16:08 #1
højreklik på desktop (skrivebord) --> properties (egenskaber) --> settings --> (ved sq ikke lige hvad den hedder på dk her)

Er det det du ikke kan finde???
Avatar billede cp1 Nybegynder
05. februar 2003 - 16:50 #2
hos mig er det>settings>advanced>geforce>hjælpeprogrammer på skrivebord
Avatar billede martinf Nybegynder
05. februar 2003 - 23:46 #3
ok, her er det egenskaber, avanceret og her har jeg adgang til nview og geforce fanebladet men ingen boks til "ikon på desktop".
jeg går ud fra at du klikker højreklik og egenskaber eller vælger fra kontrolpanelet.
Avatar billede lassebm Nybegynder
06. februar 2003 - 08:30 #4
"ikon på desktop" ?? hvad mener du liiiige med det?? at du skal kunne vælge opløsning osv taskbaren (nede ved siden af uret eller hvad?)
Avatar billede martinf Nybegynder
06. februar 2003 - 13:43 #5
Ja, netop.