Avatar billede bambinogrande Nybegynder
05. februar 2003 - 14:46 Der er 39 kommentarer og
1 løsning

Til Cyberfessor ang. pageing?

Hejsa........

I datagrided skal der være følgende for at lave paging ikke:

pagesize="10"
onpageindexchanged="GridChange"
allowcustompaging="True"
allowpaging="true"

Det event der hedder GridChange, hvordan kalder jeg den når at det paging kode du har lavet ligger i

onitemdatabound="Item_Bound_Count" eventet?

Hvordan lavede du det?

Mvh

BG
Avatar billede bambinogrande Nybegynder
05. februar 2003 - 14:56 #1
Forresten min GridChange sub ser således ud:

Public Sub GridChange(ByVal Sender As Object, ByVal e As DataGridPageChangedEventArgs)
    dgSearchResult.CurrentPageIndex = e.NewPageIndex
End Sub

Og hvis jeg fjerner onpageindexchanged="GridChange", så siger den at
onitemdatabound="Item_Bound_Count" eventet ikke tager den rigtige parameter for paging som er e As DataGridPageChangedEventArgs i stedet for DataGridItemEventArgs?
Avatar billede burningice Nybegynder
06. februar 2003 - 08:53 #2
gridchange ?! jaja, kald det hvad du vil, men det er nemmere for andre at læse din kode hvis du kalder din procedure det samme som event-navnet... altså

dgSearch_OnPageIndexChanged istedet for GridChange og dgSearch_OnItemDataBound istedet for Item_Bound_Count... !

ms-help://MS.NETFrameworkSDK/cpref/html/frlrfSystemWebUIWebControlsDataGridClassAllowPagingTopic.htm

forresten, så skal du ikke have både Paging og CustomPaging slået til... kun den ene ;) den datagrid kan altså f.eks. se sådan her ud:

pagesize="10"
onpageindexchanged="dgSearch_OnPageIndexChanged"
allowcustompaging="True"

og koden til din procedure bliver så

        Sub dgSearch_OnPageIndexChanged(sender As Object, e As DataGridPageChangedEventArgs)
            dgSearch.CurrentPageIndex = e.NewPageIndex

            dgSearch.DataSource = CreateDataSource()
            dgSearch.DataBind()
        End Sub
Avatar billede bambinogrande Nybegynder
06. februar 2003 - 09:07 #3
Go morgen.......

Er gjort! :-)

Cyberfessor der hvor der står  dgSearch.DataSource = CreateDataSource() ikke.
Den CreateDataSource() har jeg selvfølgelig lavet om til at kalde min funktion, som hedder "SearchCatalog" og som tager et par parametre som udfører søgningen.

Den kalder jeg sådan her:

Sub dgSearch_OnPageIndexChanged(ByVal sender As Object, ByVal e As DataGridPageChangedEventArgs)
        dgSearchResult.CurrentPageIndex = e.NewPageIndex

        Dim SearchString As String = Request.Params("Search")

        Dim allWords As String = Request.Params("AllWords")
        Dim products As ProductDb = New ProductDb()

        dgSearchResult.DataSource = products.SearchCatalog(SearchString, allWords)
        dgSearchResult.DataBind()
    End Sub

Men jeg får følgende fejl:

System.Web.HttpException: Cannot compute Count for a data source that does not implement ICollection

:-(

Dammmmm..............
Avatar billede burningice Nybegynder
06. februar 2003 - 09:34 #4
herm... hvad er det for en datasource du bruger... et dataset, datatable, dataview ?!
Avatar billede bambinogrande Nybegynder
06. februar 2003 - 09:36 #5
Public Function SearchCatalog(ByVal SearchString As String, ByVal allWords As String) As SqlDataReader
        Dim myConnection As New SqlConnection(connectionString)
        Dim myCommand As New SqlCommand("sp_SearchCatalog", myConnection)

        myCommand.CommandType = CommandType.StoredProcedure

        If allWords.ToUpper = "TRUE" Then
            myCommand.Parameters.Add("@AllWords", SqlDbType.Bit, 1)
            myCommand.Parameters("@AllWords").Value = 1
        Else
            myCommand.Parameters.Add("@AllWords", SqlDbType.Bit, 1)
            myCommand.Parameters("@AllWords").Value = 0
        End If

        SearchString = SearchString.Replace(",", " ")
        SearchString = SearchString.Replace(";", " ")
        SearchString = SearchString.Replace(".", " ")
        SearchString = SearchString.Replace("'", " ")

        Dim words() As String = Split(SearchString, " ")

        Dim wordsCount As Integer = words.Length
        Dim index As Integer = 0
        Dim addedWords As Integer = 0

        While addedWords < 10 And index < wordsCount
            If Len(words(index)) > 2 Then
                addedWords += 1
                myCommand.Parameters.Add("@Word" + addedWords.ToString, words(index))
            End If
            index += 1
        End While

        myConnection.Open()
        Return myCommand.ExecuteReader(CommandBehavior.CloseConnection)
    End Function
Avatar billede burningice Nybegynder
06. februar 2003 - 09:47 #6
bvard... hehe... readere skal gå væk ;)

ej, jeg ved ikke lige hvorfor den brokker sig, men umiddelbart lyder det som om at den ikke kan lave paging på en Reader... jeg bruger personligt altid en adapter istedet, som jeg så bruger til at fylde en DataTable, det er lidt mere fleksibelt efter min mening... og det ved jeg virker.
Avatar billede bambinogrande Nybegynder
06. februar 2003 - 09:54 #7
Hehe........ okay!

Jeg har bare ikke fået taget mig sammen til at bruge de DataTables der.

Du er fandme flink hvis du vil vise mig hvad jeg skal ændre for at smide det i en DataTable?

Og så lover jeg, at jeg ikke brugere Readere mere. Hehe,- kun til at fylde en DropDownList! ;-)

Vil du det?
Avatar billede burningice Nybegynder
06. februar 2003 - 10:16 #8
bg>> det er egentlig meget nemt

istedet for

        myConnection.Open()
        Return myCommand.ExecuteReader(CommandBehavior.CloseConnection)

skriver du

Dim SqlDataAdapter myAdapter = new SqlDataAdapter(myCommand)
Dim DataTable dt = new DataTable()
myAdapter.Fill(dt)
Return dt

så skulle det virke... :)

i c# ville hele funktionen være

public DataTable SearchCatalog(string SearchString, string allWords)
        {
            SqlConnection myConnection = new SqlConnection(connectionString);
            SqlCommand myCommand = new SqlCommand("sp_SearchCatalog", myConnection);
            myCommand.CommandType = CommandType.StoredProcedure;

            if (allWords.ToUpper() == "TRUE")
            {
                myCommand.Parameters.Add("@AllWords", SqlDbType.Bit, 1);
                myCommand.Parameters["@AllWords"].Value = 1;
            }
            else
            {
                myCommand.Parameters.Add("@AllWords", SqlDbType.Bit, 1);
                myCommand.Parameters["@AllWords"].Value = 0;
            }

            SearchString = SearchString.Replace(",", " ");
            SearchString = SearchString.Replace(";", " ");
            SearchString = SearchString.Replace(".", " ");
            SearchString = SearchString.Replace("'", " ");

            string[] words = SearchString.Split(' ');
            int wordsCount = words.Length;
            int index = 0;
            int addedWords = 0;

            while (addedWords < 10 && index < wordsCount)
            {
                if (words[index].Length > 2)
                {
                    addedWords += 1;
                    myCommand.Parameters.Add("@Word" + addedWords.ToString(), words[index]);
                }
                index += 1;
            }

            SqlDataAdapter myAdapter = new SqlDataAdapter(myCommand);
            DataTable dt = new DataTable();
            myAdapter.Fill(dt);
            return dt;
        }
Avatar billede bambinogrande Nybegynder
06. februar 2003 - 10:26 #9
okay.........hehe,- tak! :-)

Det vil jeg kigge nærmere på, så kan jeg sgu da sammen ligne præcis den samme kode C# og VB.NET.

Nå,- men vi er da et skridt nærmere,- den kommer ikke med nogen error nu, men der er ikke paging på?!? :-(

øv øv øv øv øv........
Avatar billede burningice Nybegynder
06. februar 2003 - 10:39 #10
hvad mener du med at der ikke er nogen paging på...? hvad sker der helt præcis, og husker du, at du kun skal binde data til datagriddet i pageload, hvis siden ikke er postback?
Avatar billede bambinogrande Nybegynder
06. februar 2003 - 10:49 #11
Den trækker hele søge resultatet ud, og viser ingen paging knapper eller noget.

Yep.......... jeg har har lavet en sub der hedder LoadGrid. Den kalder jeg så i Page_Load.

If Not IsPostBack Then
      LoadGrid()
End If

Vil du hele koden?
Avatar billede burningice Nybegynder
06. februar 2003 - 10:59 #12
uhm... njaj... kun lige for dit datagrid måske, på selve aspx siden... du skulle gerne have følgende to punkter med som minimum

AllowPaging="true"
og
PageSize="10"
Avatar billede bambinogrande Nybegynder
06. februar 2003 - 11:13 #13
asp:datagrid pagerstyle-nextpagetext=">" pagerstyle-prevpagetext="<"
                                        id="dgSearchResult"
                                        cellpadding="0"
                                        cellspacing="20"
                                        enableviewstate="false"
                                        AutoGenerateColumns="false"
                                        showheader="False"
                                        showfooter="True"
                                        onitemdatabound="dgSearch_OnItemDataBound "
                                        gridlines="None"
                                        runat="Server"

                                        pagesize="5"
                                        onpageindexchanged="dgSearch_OnPageIndexChanged"
                                        allowcustompaging="True"

                                        >
                                        <pagerstyle horizontalalign="left" cssclass="underLine" verticalalign="Middle" wrap="False" />
                                        <columns>
                                            <asp:templatecolumn itemstyle-font-bold="True" itemstyle-verticalalign="Top" >
                                                <itemtemplate>
                                                    <!-- En kollone til "Count" funktionen, som datagrided udfører -->
                                                </itemtemplate>
                                            </asp:templatecolumn>
                                            <asp:templatecolumn Visible="True">
                                                <itemtemplate>
                                                    <asp:hyperlink cssclass="underLine"
                                                        id="HyperLink1"
                                                        runat="server"
                                                        text='<%# DataBinder.Eval(Container.DataItem, "Name") %>'
                                                        navigateurl='<%# "Products.aspx?PageID=3&ProductID=" & DataBinder.Eval(Container.DataItem, "ProductID") %>'
                                                    />
                                                    <br />
                                                    <asp:label id="Label1" text="Kateogri: " font-bold="True" runat="server" />
                                                    <asp:label id="Label2" text='<%# DataBinder.Eval(Container.DataItem, "Category") %>' runat="server" />
                                                </itemtemplate>
                                            </asp:templatecolumn>
                                        </columns>
                                    </asp:datagrid>
Avatar billede burningice Nybegynder
06. februar 2003 - 11:18 #14
uhm... prøv lige at enable din viewstate...

og med mindre du rent faktisk har CustomPaging skal allowcustompaging="True" være allowpaging="True"
Avatar billede bambinogrande Nybegynder
06. februar 2003 - 11:26 #15
DET VIRKER Kraft ed.....!!!!!!!!

JUBII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:-)

30p more for you!

Hvor længe har du egentlig kodet i helhed, og med .NET?
Avatar billede bambinogrande Nybegynder
06. februar 2003 - 11:30 #16
Hehe......... Det eneste problem nu, er at jeg jo har et "samlet antal resultater" i toppen på søge siden.

Ser således ud:

Antal resultater: 5
6. M780
Kateogri: Systemtelefoner
7. i2004
Kateogri: Systemtelefoner
8. MC900
Kateogri: Systemtelefoner
9. Trådløs headset
Kateogri: Headset
10. Profile headset
Kateogri: Headset

< >

Nu viser den antal resultater = pagesize="5" fra paging attributten.
i stedet for i alt?

Og her tæller den results sammen:

lblResultFor.Text = "<font size=""2"">for: " & """" & SearchString & """" & "</font>"

            If dgSearchResult.Items.Count = 0 Then
                lblSearchNum.Text = "<font size=""2""><b>Der er desværre igen resultater, for søgeordet!</b></font>"
            Else
                lblSearchNum.Text = "<font size=""2""><b>Antal resultater: " & dgSearchResult.Items.Count.ToString() & "</b></font>"
            End If
Avatar billede burningice Nybegynder
06. februar 2003 - 11:33 #17
jeg har kodet i... ja... 3½ år eftehånden... startede med asp (vbscript) og har også lavet en del i vba og vb

ang. .net har jeg leget snart et år med webforms (asp.net) og ½ år med Winforms (windowsprogrammer)... jeg startede i sin tid med vb.net, da det jo llå lige for, men efter at have rodet lidt med java og javascript skiftede jeg til c# da syntaksen er 99% lig med dem, og også mere effektiv end vb (synes jeg)
Avatar billede burningice Nybegynder
06. februar 2003 - 11:38 #18
bg>> det er fordi at dgSearchResult.Items.Count tager antal af elementer der er i datagriddet for den side du viser, og altså ikke for HELE datagriddet.
For at finde ud at hvor mange resultater du fik skal du lave en count på din datasource og ikke datagriddet.
Avatar billede bambinogrande Nybegynder
06. februar 2003 - 11:51 #19
Okay vildt nok. Jeg troede ikke det lå så tæt op af Java,- C#! hehe

ahhhhhhhhh......... okay!

Den count skal jeg lave i min function så.

Hehe..... kan jeg count på mit DataTable? Og hvordan ud skriver jeg den count så når den kommer fra min funktion?
Avatar billede bambinogrande Nybegynder
06. februar 2003 - 11:57 #20
btw.......

pt er jeg i lære i en virksomhed, hvor jeg arbejder med deres web som det primære. ASP.NET har jeg kun arbejdet med i ca. 6 mnd i VB.NET. I min fritid læser jeg Datanom enkelt fag.

Min tidligere erfaringer med at kode, er ikke så store. ASP i ca. 1 år. Indtil jeg kom i gang med ASP.NET. Har ikke rørt ASP 3.0 siden! HEhe

Tror du at du kommer til det? Med mindre det er noget meget simpelt....... :-)
Avatar billede bambinogrande Nybegynder
06. februar 2003 - 12:26 #21
hvordan fjerner jeg, paging pillene når søgeresultatet er = 0

Jeg har prøvet således her i "dgSearch_OnPageIndexChanged":

If dgSearchResult.Items.Count Then
            dgSearchResult.PagerStyle.NextPageText = ""
            dgSearchResult.PagerStyle.PrevPageText = ""
        End If
Avatar billede burningice Nybegynder
06. februar 2003 - 13:25 #22
bambinogrande>> uhm... mener det hedder Rows.Count i en datatable...
hvilket program koder du i? har du ikke nogen form for intellisense? eller er sdk'et altid dejligt at have ved hånden at slå op i.

Hvad er du i lære som? lyder spændende i hvert fald.

jo, jeg laver da stadigvæk en del ASP, primært når jeg er i projekter sammen med andre... hvis jeg sidder og roder med en hjemmeside for mig selv, så er det altid asp.net. www.it-arkiv.dk er jeg igang med lige nu, og det ligesom er den laveste fællesnævner for holdet. jeg kan asp.net, medions kan jsp så det er lidt svært ;)

ang. de pile så ved jeg ikke lige... uden at bruge custompaging, men det er lidt omstændigt at få til at virke :(
Avatar billede askhoej Praktikant
06. februar 2003 - 13:38 #23
cyberfessor >> du må få Rune overtalt til at gå igang med ASP.NET - glæder mig til at får it-arkiv færdigt :-)

/askhoej
Avatar billede burningice Nybegynder
06. februar 2003 - 13:44 #24
askhoej>> jeg prøver ihærdigt... men han er lige så stædig som ang. sin mysql ;)
Avatar billede askhoej Praktikant
06. februar 2003 - 13:45 #25
ASP.NET og MySQL kører ellers ganske udemærket sammen og noget billigere end MS SQL :-)
Avatar billede burningice Nybegynder
06. februar 2003 - 13:49 #26
askhoej>> jojo, det er nu heller ikke det der er problemet... mysql understøtter bare ikke Stored Procedures eller Relationer :(
Avatar billede askhoej Praktikant
06. februar 2003 - 13:57 #27
man kan godt oprette constraints i MySQL, men SP det klarer den ikke - men jeg bruger også kun MySQL til hobbyprojekter ellers så bruger jeg MS SQL eller Oracle. De er dog lidt dyre til hobbyprojekter :-)
Avatar billede burningice Nybegynder
06. februar 2003 - 14:05 #28
askhoej>>men nu er der jo ingen der forbyder en at have flere databaser på en MS SQL server... så har man først fået betalt afdragende på sådan en fætter, så skal det jo udnyttes ;)

ellers har jeg rodet med MSDE de sidste par uger... og jeg begynder så småt at fattet konceptet i den, så mon ikke at den snart bliver min foretrukne til "hobbyprojekter" frem for access ;) access har dog en dejlig fordel, og det er at den er filbaseret... man kan copy/paste den uden at bekymre sig om at destionationen nu også har det og det installeret og sat rigtig op.
Avatar billede bambinogrande Nybegynder
06. februar 2003 - 14:09 #29
>> Cyberfessor!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Endelig en der syntes bedre om MS SQL end MySQL.

Og SPROC'S rykker for vildt! JJJHHIIAAAA kan du anbefale et par gode bøger om SPROC's?

;-) hehe

Okay....... har du egen virksomhed med nogen andre eller hvad?
Dammmmmmmm............. "Kortlægning af IT-arkivalier i Frederikshavn, Hals og Aalborg kommuner" lyder vildt! :-)

Hvad syntes du er fedest! ASP.NET eller JSP?

Lige inden jeg gik i gang med ASP.NET kiggede jeg faktisk lidt på JSP. Men på det tidspunkt blev jeg ikke ligefrem forelsket i syntaxen! hehe....

Jeg koder i VS.NET Enterprise Dev 2002, og ja jeg bruger SDK'et en del.

Jeg læser Multimedia Integrator med speciale i web udvikling.

Jeg håber på at få job efter uddannelsen der hvor jeg er elev. Jeg er færdig til sommer. Hvis ikke så læser jeg datanom som heltids uddannelse. Mangler 4 fag. Har faktisk lige været til mundtlig eksamen i ASP.NET i VB.NET! Hehe........ fik 9!

Jeg prøver lige lidt med Rows.Count..... har og mine sessions kører også!

Så jeg smider lige lidt points i hovedet på dig!
Avatar billede bambinogrande Nybegynder
06. februar 2003 - 14:11 #30
okm lige med et svar cyberfessor! :-)
Avatar billede burningice Nybegynder
06. februar 2003 - 15:41 #31
bg>> wops... mente da http://www.itarkiv.dk/... dejligt at man kan adressen til de hjemmesider man selv laver ;) hehe... du kan se udviklingen her itarkiv.burningice.dk

Jeg må nok personligt indrømme at jeg ikke kan se det fede i MySQL.. udover at det er gratis og performer okay. Selv bruger jeg mest access og MS SQL, og tør efterhånden også at bruge MSDE til mine projekter. Alle sammen bygger på Microsofts SQL-kerne, så det er dejligt nemt at opgraderer fra en version til en anden da de er fuldt kompatible :)

jeg må ærligt indrømme at jeg ikke kender alverdens til JSP, andet end at det er java brugt på hjemmesider... jeg har den forestilling at jsp er det for java, som asp.net er for c#... om man bruger det ene eller det andet er vel en vanesag, og måske et principspørgsmål.. du ved... "jeg vil i hvert fald ikke røre noget MS har lavet".

Nu hvor du koder i et så lækkert IDE, så var det måske nogen gange en ide lige at slå koldt vand i blodet og bruge tænkeren lidt ;) jeg mener... ok, du har en DataTable... du vil gerne vide hvor mange rækker der i den ok... ok, en række hedder Row på engelsk.. lad os prøve at se hvad man kan finde der... straks popper Intellisense-tingen op, og du finder noget der hedder Rows. Fedt nok... du trykker på . igen, og en ny popup kommer frem, og som noget af det første finder du Count... du higlighter den og se i hjælp-boksen at der står at denne bliver brugt til at tælle andtal rækker i en tabel ;)

Jeg har selv lært utroligt meget på den måde, og det er tit jeg sparer meget tid lige at køre lidt op og ned og vælge noget der lyder logisk, istedet for at slå op i sdk'et hele tiden :)

Ellers har jeg da mit eget firma, sammen med to andre... så det er hyggeligt nok, men som du kan læse på min hjemmeside (www.burningice.dk) så går jeg stadigvæk i skole (HTX)... lidt speciel skole (www.it-college.dk) men det er stadigvæk en skole ;)
Avatar billede bambinogrande Nybegynder
06. februar 2003 - 16:03 #32
Du siger noget cyberfessor........... det har jeg sgu aldrig lagt mærke til!

Men okay, jeg sidder også for det meste i en stor tåge! Hehe ;-)

Jeg kan ikke gøre sådan her:

dgSearchResult.DataSource = products.SearchCatalog(SearchString, allWords).Rows.Count
            dgSearchResult.DataBind()

Kan jeg ikke smide det over i en label på en måde?
Avatar billede burningice Nybegynder
06. februar 2003 - 16:12 #33
jaa... du kan gøre noget i den her retning

DataTable dt = products.SearchCatalog(SearchString, allWords);
lblAntal = dt.Rows.Count;

dgSearchResult.DataSource = dt;
dgSearchResult.DataBind();
Avatar billede bambinogrande Nybegynder
06. februar 2003 - 16:24 #34
sært.............  det virker fint nok, men når jeg klikker på paging pilen en gang og den bladrer, så forsvinder pillene sgu!

Hehe,- min kode ser nu således ud:

Public Sub LoadGrid()
        Dim SearchString As String = Request.Params("Search")

        If Not SearchString Is Nothing Then
            Dim allWords As String = Request.Params("AllWords")
            Dim products As ProductDb = New ProductDb()

            dgSearchResult.DataSource = products.SearchCatalog(SearchString, allWords)
            dgSearchResult.DataBind()

            lblResultFor.Text = "<font size=""2"">for: " & """" & SearchString & """" & "</font>"

            Dim dt As DataTable = products.SearchCatalog(SearchString, allWords)
            lblCount.Text = dt.Rows.Count
            dgSearchResult.DataSource = dt
            dgSearchResult.DataBind()

            If dt.Rows.Count = 0 Then
                lblCount.Text = "<font size=""2""><b>Der er desværre igen resultater, for søgeordet!</b></font>"
            Else
                lblCount.Text = "<font size=""2""><b>Antal resultater: " & dt.Rows.Count & "</b></font>"
            End If
    End Sub

:-(
Avatar billede bambinogrande Nybegynder
06. februar 2003 - 16:27 #35
BTW.........Er det den "Dynamic Help" du snakker om ikke i VS.NET i venstre side nederst, eller er det de små gule popup labels der kommer frem?
Avatar billede burningice Nybegynder
06. februar 2003 - 16:31 #36
hmm... det ved jeg sq ikke... du har jo ikke ligefrem nogen kode der får dem til at forsvinde...

jeg kom dog lige i tanke om en ting... paging kan jo godt slås til og fra programmeringsmæssing, så du kan jo lave en tjek i din Page_Load, om at hvis dt.Rows.Count er under 10, så skal paging slås fra ;)

det er de der gule labels der popper ud... der står tit noget i retningen af (int) Returns the number of System.Data.DataTable.Rows in the System.Data.Table
Avatar billede burningice Nybegynder
06. februar 2003 - 16:33 #37
forresten... hvordan ser din PageIndexChanged event så ud?
Avatar billede bambinogrande Nybegynder
06. februar 2003 - 16:41 #38
NEJ jeg stener mand..... jeg skal visdt til at hjem af!

Havde glemt at fjerne den kode der i PageIndexChanged eventet til at skjule pillene hvis ikke der var noget resultat i søgningen!

Det lyder fedt med at slå paging til og fra, det er lige hvad jeg mangler så er den fjong. Det prøver jeg lige i morgen, håber du er på der også! ;-)

Hygge og tak for din igen i dag Cyberfessor! ;-)

Vi snakkes

Mvh

BG
Avatar billede bambinogrande Nybegynder
06. februar 2003 - 16:42 #39
her er den kode jeg prøvede af:

  'If dgSearchResult.Items.Count Then
        'dgSearchResult.PagerStyle.Visible = False
        'End If

Hehe
Avatar billede burningice Nybegynder
06. februar 2003 - 16:47 #40
hygge hejsa.. godt du fik det til at virke... det er tit man ikke kan se skoven for træer hvis man sidder for længe med det... der kan det tit betale sig at tage 15 minutters pause og tænke på noget andet ;)

jeg skal også til at hjem af, så jeg siger fortsat god dag og tak for point og accepteret svar :)