Avatar billede robach Nybegynder
05. februar 2003 - 13:09 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

pop up i flashpop up

jeg har en swf-fil i et flashpop up vindue. Nu skal jeg have yderligere et pop up vindue fra dette. Jeg har sat actionscript ind til det første pop up vindue, men når jeg bruger det samme actionscript til det andet pop up... kommer det bare op i det første pop up... - det er jo virkeligt rodet..... håber at nogle forstår mit problem..
Avatar billede hoejrup Nybegynder
05. februar 2003 - 13:12 #1
Har du husket at anvende to forskellige instance navne?

/per
Avatar billede robach Nybegynder
05. februar 2003 - 13:12 #2
huh ??
Avatar billede robach Nybegynder
05. februar 2003 - 13:13 #3
instance...?
Avatar billede mat Nybegynder
05. februar 2003 - 13:19 #4
Du har en navneparameter i dit popup-script den skal du ændre i det nye script - det er derfor den åbner i samme vindue.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
05. februar 2003 - 13:20 #5
Mat - nemlig.
Avatar billede mat Nybegynder
05. februar 2003 - 13:55 #6
jaeh nikolaj bare vent, inden længe kommer jeg over i javascript og tager alle dine point *ahem* :o)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
05. februar 2003 - 14:08 #7
Det er bare i orden :)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
05. februar 2003 - 14:09 #8
Avatar billede robach Nybegynder
05. februar 2003 - 14:14 #9
navneparameter.. hvor står det..?
siden : http://www.friserverplads.dk/lain/index.html
Avatar billede robach Nybegynder
05. februar 2003 - 14:18 #10
java script:openNewWindow('popopopopopo.html','thewin','height=500,width=500,toolbar=no,scrollbars=yes');

er der noget af dette der er navneparameter..?
Avatar billede alexander_j Nybegynder
05. februar 2003 - 14:25 #11
'thewin' vil jeg formode :-)
Avatar billede robach Nybegynder
05. februar 2003 - 14:27 #12
hvad skal 'thewin' ændres til ..?
Avatar billede beorndesign Nybegynder
05. februar 2003 - 14:30 #13
F.eks. 'thewin2' i dit andet popup vindue!
Avatar billede mat Nybegynder
05. februar 2003 - 14:42 #14
'thewin' skal ændres til 'æ_anden_vindu_a_ve_åben_i_æ_ny_popåp', og fremover skal alle variabler navngives på jydsk!
Avatar billede robach Nybegynder
05. februar 2003 - 14:58 #15
når man stiller et spørgsmål er det som regel fordi man mangler et svar... Jeg troede det var hvad dette forum blev brugt til, ikke til at være bitchy fordi et websted hvor man skal samle POINTS  er det enste sted man kan hæve sig lidt over andre der har et liv i den virkelige verden... ->mat!
Avatar billede robach Nybegynder
05. februar 2003 - 14:59 #16
aleksander og beorn laver i et svar...
Avatar billede mat Nybegynder
05. februar 2003 - 15:09 #17
robach > jeg tror du misforstår mig lidt der, det var skam ikke for at nedgøre nogen - men medgivet, den var måske en kende intern - baklager misforståelsen.
Avatar billede robach Nybegynder
05. februar 2003 - 15:16 #18
k - men skulle man finde et andet sted til interne jokes. prøv messenger ell. lign.
Avatar billede alexander_j Nybegynder
05. februar 2003 - 15:32 #19
Mat --> da jeg læste dit indlæg tænkte jeg straks 'den kunne godt misforstås som lidt nedladende' - og det er desværre ofte den risiko man løber, når man prøver at være lidt sjov - den blev forstået humoristisk herfra ;-) Jeg ser et billede for mig sådan lidt ala 'the julekalender' med en masse engelsk kode blandet med jydske navne på variabler.

robach --> Mat (og evt. hoejrup) har fortjent pointene - deres svar var helt korrekte - mit eget bidrag (og beorndesign) var blot uddybninger af deres!
Avatar billede mat Nybegynder
05. februar 2003 - 15:45 #20
alexander > ja sådan er det desværre åbentbart. Jeg havde overhovedet ikke overvejet at det kunne virke nedladende, my bad.
Avatar billede robach Nybegynder
05. februar 2003 - 15:50 #21
se sidste kommentar!! - someone make an answer!!! det er ligegyldigt for mig hvem der får POINTS... jeg har fået svaret.. tak for hjælpen til ALLE!
Avatar billede mat Nybegynder
05. februar 2003 - 15:53 #22
ok ok :)
Avatar billede robach Nybegynder
05. februar 2003 - 15:55 #23
der var du hurtig!!
Avatar billede stellahell Nybegynder
08. april 2005 - 12:40 #24
hihi meget kort lunte