Avatar billede alexj Nybegynder
05. februar 2003 - 12:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Sort skærm ved instalation af W2K

Når jeg installere W2K på en Bilka pc (MYcom) får jeg sort skærm, når installationen er færdig, det vil sige at første gang pc'en starter op.
Instalationen af W2K er forgået perfekt efter kunstens regler og der kan jeg se skærmen.

Hvad er galt?
Avatar billede riversen Nybegynder
05. februar 2003 - 12:28 #1
virker det i fejlsikret tilstand?
Avatar billede lassebm Nybegynder
05. februar 2003 - 12:30 #2
prøv at loade filesave bios, du kan også prøve defaults. Lyder som om den har problemer med at indentificere en af dine enheder....
Avatar billede alexj Nybegynder
05. februar 2003 - 12:38 #3
riversen>>

Ja, den virker i fejlsikret tilstand.
Avatar billede roo104 Nybegynder
05. februar 2003 - 13:23 #4
fejlsikret tilstand slår de fleste af dine drivere fra. Er du sikker på at dine grafikkort drivere er de rigtige, då kan prøve at installere de rigtige fra fejlsikret tilstand.
Avatar billede anoukim Nybegynder
09. februar 2003 - 23:33 #5
Når det er en Bilka PC, benytter den med stor sansynlighed onboard gfx-kort, som en almindelig win2000 ikke kender. Du skal huske at installere de rigtige drivere allerede under installationen eller senere i fejlsikret tilstand.

De rigtige drivere følger sikkert med pc'en på en CD eller lign.