Avatar billede stine_grith Nybegynder
05. februar 2003 - 12:02 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Listserver

Jeg kigger i øjeblikket efter en listserver, kravene er som følger:
Skal køre på Windows 2000
Udsendelse af mails via serveren skal ske ved at sende mailen til en præ-defineret mail adresse, som listserveren så griber
Gemme lister i SQL database (ikke et must, men bedst)
Kan oprette nye lister, slette eksisterende
Kan oprette nye listemedlemmer, slette eksisterende
Kan kategorisere lister, så man kan udvælge lister tilhørende f.eks. Metroen
Har indbygget sikkerhed, så ikke hvem som helst kan udsende medelelser
Sidste betingelse er at den ikke er alt for dyr, samt at der ikke er en årlig betaling.
Avatar billede trondster Nybegynder
04. februar 2004 - 10:20 #1
Lyris ListManager er en riktig god list server.
Mer information på http://www.lyris.com/products/listmanager/

Pris: fra 500$.

Happy to help!

Trond
Avatar billede stine_grith Nybegynder
04. februar 2004 - 10:21 #2
Det var dejligt - tusinde tak

/Stine