Avatar billede janrosgaard Nybegynder
01. november 2000 - 10:32 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Manglende statuslinie i IE

Jeg bruger IE 5.0, og den crashede, mens jeg febrilsk forsøgte at lukke en masse pop-ups. Da jeg fik den startet op igen, manglede statuslinien i bunden, dvs. den der skriver \"Opretter forbindelse til... \" og en masse andet. Det er ikke lykkedes mig at få den frem igen. :( Findes der en metode til at nulstille alle instillinger, så den bliver som ny?

På forhånd tak,
Jan Rosgaard
Avatar billede urth Nybegynder
01. november 2000 - 10:36 #1
Har du prøvet at trykke F11
Avatar billede janrosgaard Nybegynder
01. november 2000 - 10:44 #2
Ja. F11 gør jo ikke andet end at maksimere/gendanne browseren. Det får jeg ikke min statuslinie tilbage af.
Avatar billede JanusHoi Praktikant
01. november 2000 - 10:46 #3
Gå ind i menuen \"vis\" i toppen af browseren og sæt flueben ved \"Statuslinie\", så er det muligt den kommer.
Avatar billede dimex Nybegynder
01. november 2000 - 10:48 #4
gå op i menuen vis og klik på statuslinie ( nr 2 fra oven) det skulle få status linien til bage på plads
Avatar billede urth Nybegynder
01. november 2000 - 10:49 #5
Og du har været i Vis og makere statuslinie?
Avatar billede janrosgaard Nybegynder
01. november 2000 - 10:52 #6
Så er det, man banker panden hårdt (meget hårdt) ned i bordet og spørger sig selv, hvordan pokker man har kunnet overse det... DOH!  Nå, men takker mange gange. :)