Avatar billede dimex Nybegynder
01. november 2000 - 10:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Panels

jeg vil gerne vide hvordan jeg sætter labels og knapper på en bestemt plads inde i et panel
Avatar billede billeschou Nybegynder
01. november 2000 - 15:13 #1
panelnavn.setLayout(null);
panelnavn.setBounds(x,y,længde,højde);//x og y er koordinater relative til din contentpane.
contentpanenavn.add(panelnavn);

labelnavn.setLayout(null);
labelnavn.setBounds(x,y,længde,højde);//relativt til dit panel
panelnavn.add(labelnavn);

osv...
Avatar billede billeschou Nybegynder
03. november 2000 - 14:56 #2
hallo...
Avatar billede dimex Nybegynder
03. november 2000 - 21:34 #3
tak for hjælpen men jeg havde selv fundet ud af det i mellem tiden