Avatar billede Slettet bruger
04. februar 2003 - 23:34 Der er 3 kommentarer

Nvidia Riva TNT2 M64 PCI (3D Grafikkort)

Jeg har lige jøbt dette grafikkort, og det virker også, men jeg kan ikke spille "TOTAL CLUB MANAGER 2003", Den skriver at i 3D opsætningen at det kort jeg har ikke bliver understøttet af spillet... MEN Det står så til gengæld i manualen at det ER understøttet?????? Hvad kan man gøre ved det????
Avatar billede trillaz Nybegynder
04. februar 2003 - 23:37 #1
Prøv at geninstallere din driver til det, eller lige spillet ind igen. Det virkede ved min....
Avatar billede ole_madsen Ekspert
05. februar 2003 - 10:03 #2
Jeg har lige haft et "hjemmesupport" problem på det grafikkort. Ville ikke køre GTA3 og et andet nyere spil jeg ikke lige kan huske navnet på.

Efter at have opdateret maskinen i hoved og røv, ville den stadig ikke. Jeg fik så læst og diagnosticeret mig frem til, at kortet bruger en teknologi der er 3-4 år gammel. Det virker også med en del spil, men ikke de nyeste, der udnytter DirectX 8.1 kommandoer.

På Sierrras hjemmeside var der oven i købet et lille tjek utility der kunne verificere maskinens hardware op imod et givent spil. Den lå lige hakket under mindstekravene.

Konklusion: Har du lige købt kortet - så skynd dig at få det byttet til et Geforce 2 eller større - for det virkede trods alt i mit tilfælde.
Avatar billede roo104 Nybegynder
05. februar 2003 - 13:29 #3
Du kan hente de nyeste drivere på www.nvidia.com og husk at du skal køre OpenGL.

Nogte helt andet, jeg håber du er klar over at det er et meget gammel kort du har købt. Det praktisktalt værdiløst hvis ví snakker nye spil.