Avatar billede thth Nybegynder
04. februar 2003 - 23:20 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kan IKKE få XP til at "Se" en USB 2.0 Harddisk..

Hej...

Jeg sidder emd en 20 GB USB 2.0 Harddisk som jeg sætter i min PC der kun har USB 1 porte...

Det skulle ikke være et problem og når jeg sætter den i stikket kommer Windows og siger at det er en Højhastighed men at den vil kører ved Lavere hastighed...

Der kommer dog ingen drev from under "Denne Computer"...

Jeg tror der mangler en driver men jeg har ingen da det er en jeg har lån af en ven som så er taget på ferie...

Det er en "Pocket Hard Disk Driver" ..Men jeg tror det bare er en "Kasse" som en HD fra en bærbar er installeret i...

Nogen umiddelbar løsning...???

På forhånd mange tak...
Avatar billede Slettet bruger
04. februar 2003 - 23:21 #1
Er drevet fdisket og formatteret?
Avatar billede Slettet bruger
04. februar 2003 - 23:23 #2
nåhja, siden det er en du har lånt er den nok både fdisket og formatteret. :)
Avatar billede thth Nybegynder
04. februar 2003 - 23:24 #3
el barto>> Jeps den er begge ting......Men jeg var af den opfattelse at XP "Bare" fandt denne slags medier...

Kan det være en driver der mangler og kan man finde en generisk driver...??
Avatar billede trillaz Nybegynder
04. februar 2003 - 23:34 #4
Je ne sais pas, pardon... :(
Avatar billede Slettet bruger
04. februar 2003 - 23:36 #5
trillaz> Hvis du ikke har noget fornuftigt at sige skal du ikke svare eller kommentere.

Der er ikke noget værre end snyltere... :/
Avatar billede trillaz Nybegynder
04. februar 2003 - 23:37 #6
:| SORRY !!!!
Avatar billede aovergaard Nybegynder
04. februar 2003 - 23:42 #7
Står der ikke et navn og evt. nr. på den harddisk, så du kan søge efter driveren på Nettet?. Jeg vil ellers give dig ret i at XP burde finde den af sig selv. Kan du ikke lige prøve at gå ind og sige tilføj Hardware og få den til at søge efter nyt, for derefter at se om den ikke selv kan finde driveren til denne.
Avatar billede konex Nybegynder
05. februar 2003 - 09:39 #8
Har du Service Pack 1 på?

da xp i sig selv ikke har driver til USB2 drev men kun SP1 har dette.