Avatar billede -and1- Nybegynder
04. februar 2003 - 22:35 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Zonealarm og inet ? hvad sker der ?

hejsa,
Der er opstået et meget provokerende problem, mht. til mit internet..!
Engang i mellem, sådan op til 5 gange om dagen ryger jeg af nettet, og på igen 2 sekunder efter.! Men engang i mellem ryger jeg af, og skal genstarte inden jeg kan logge på igen?
Jeg mistænker selv zonealarm for at lave baladen, da min far og min bærbare ikk har nogle probs?!?!?!
Håber der er nogle af jer der evt. ved hvad man ska gøre i zonealarm elle noget andet ??
Håber på nogle gode svar....

Hilsen Andreas

P.S hvis i kan bruge det til noget har jeg stofanet..!
Avatar billede -and1- Nybegynder
07. februar 2003 - 22:21 #1
Er her virkelig igen der ved noget om det ?
Avatar billede -and1- Nybegynder
06. maj 2005 - 15:49 #2
lukket