01. november 2000 - 09:25 Der er 18 kommentarer og
4 løsninger

:: Cola Alert!!!

Som chef for et mindre webbureau, så består en stadig større del af mit job i at fremskaffe CocaCola i 1½ l. flasker.

MEN kan vi ikke lave et varslingssystem her på Eksperten via en mailingliste, så vi altid har styr dagsprisen på eliksiren...

Og her tænker jeg helt klare, hvor prisen er lavest!!! Så når f.eks. ISO har tilbud til en 10`er flasken, ja så kan man købe rigtigt stort ind!

Hvis du ved hvor man kan få CocaCola til en 10`er, så sig til her!!!

Ellers >>ADMIN, gå til CocaCola og sig at der sidder 10.000 tørstige sjæle(Heriblandt en del Nørder inkl. undertegnet) som ønsker billig Cola
Avatar billede powell Nybegynder
01. november 2000 - 09:30 #1
Blot hvordan man køber Cola
http://www.duks.dk/cola/
Avatar billede hatecaps Nybegynder
01. november 2000 - 09:32 #2
hmm, her hvor jeg bor kan vi købe en sekser-pack med 1½ liters colaer for knap 50 kroner, så hvis du ikke har noget imod at køre 1000 Km hver gang, så gi\' lyd ;-)
Avatar billede bacardil Nybegynder
01. november 2000 - 10:21 #3
Jep Kvickly har tilbud på Cola i uge 46 ;o)
Avatar billede JanusHoi Praktikant
01. november 2000 - 11:08 #4
Hos nogle kiosker kan man nu købe parallelimporteret Coca-Cola for 16,- for 2 liters flasker. Nogle har dem endda i 2.25 l. flasker også for 16,- plus pant.

Avatar billede kasseper Nybegynder
01. november 2000 - 11:17 #5
Skaf dig en aftale med CocaCola og få en automat i dit firma.
Når du så har fået den kan du nørde den for hårdt, du kan nemli lave en webside
der viser hvor mange falser der er tilbage i automaten, det er ikke supporteret af
Coca cola, men du kan se hvordan her :

http://www-cse.ucsd.edu/users/bsy/coke.html

Avatar billede darkblue Nybegynder
01. november 2000 - 11:39 #6
>>kasseper:
Husk det skal ikke være en flaskautomat, men en rigtig Cola-Glas automat. Den ægte, nylavede, brusende vare!
Hvis der skal lave hardcore web sider skal der også være en RedBull automat!
Og start så siden med:
ColaClass.SaveWorld.BuyMore.Pizza.Now
Avatar billede kasseper Nybegynder
01. november 2000 - 11:46 #7
lol...
Avatar billede tommyf Nybegynder
01. november 2000 - 12:38 #8
Der blev for 3 uger siden på den lokale handelsskole lave et forsøg:

35 elever som alle som en svor at grunden til de købte CocaCola var at den smagte bedst.

Forskellige colaer:

Saltum Rørkjær
CocaCola
Pepsi Max
Pepsi
5. fuldstændigt ukendt mærke

Dem der havde flest rigtige  have TO.

Over halvdelen af eleverne troede at Saltum\'en var CocaCola

Morale:
Hvorfor give 12kr pr ½l CocaCola Når
3l Saltum koster det samme :)
Avatar billede powell Nybegynder
01. november 2000 - 13:18 #9
Det er dem der pengende til at føre sig frem, og så er det dem der må spare ;-)
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
01. november 2000 - 13:27 #10
def>> Link til dette spørgsmål bliver videresendt til Coca Cola !
01. november 2000 - 13:50 #11
Update 1 :: Cola Alert!!!
Jeg har været i kontakt med en mindre leverandør(som intil videre forbliver ukendt) og vedkommende er intresseret i at levere i hele KBH området, med blot få timers varsel. Denne vender snart tilbage med et prisforslag.

Selvfølgelig er jeg mest intresseret i at få fat i en chef for CocaCola eller Carlsberg, så vi kan få lavet en landsdækkende ordning.

ADMIN>>Det må da intressant for de store at få kontakt til en så stor kundegruppe som Eksperten´s brugere. Her har jeg brug for en tilkendegivelse fra Eksperten om Jeres holdning til dette...
Der må da også blandt Eksperten´s brugere være erfaringer med \"Indkøbsforeninger\" og hvilken rabat ordninger man kan opnå..
Personlig tror jeg at Eksperten burde kunne få flere store leverandøre af f.eks. software, hardware, kurser, fryns og ect.....
01. november 2000 - 13:51 #12
\"Personlig tror jeg at Eksperten burde kunne få flere store leverandøre af f.eks. software, hardware, kurser, fryns og ect..... \"
Her tænker jeg på at få disse i tale....
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
01. november 2000 - 14:00 #13
def>> Vores holdning er positiv, så længe der er tale om relevante produkter. Tag evt. selv kontakten til relevante udbydere af Cola, hardware, og hvad der ellers er foreslået, så vil vi gerne deltage i en snak/forhandling, hvis der er en bred opbakning her på Eksperten.
Avatar billede tommyf Nybegynder
01. november 2000 - 14:18 #14
Det vil sige at Rapporten er udelummet :)
Avatar billede kasseper Nybegynder
01. november 2000 - 14:20 #15
Genial ide...
01. november 2000 - 14:49 #16
ADMIN>> Det glæder mig at høre at Eksperten er positiv...

Hvor mange brugere er der på Eksperten?? Jeg mener at have høre tallet 10.00, er det helt ude i skoven??
01. november 2000 - 14:55 #17
Hmm her mente jeg 10.000
Avatar billede thoeger25 Nybegynder
01. november 2000 - 14:58 #18
def>> der er ihverfald over 13.000 (jeg ligger nr. 13.010 på pointlisten med 360points )
Avatar billede tommyf Nybegynder
01. november 2000 - 19:22 #19
10.000  er de aktive brugerer.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
01. november 2000 - 19:29 #20
def>> Jeg kan bekræfte de opgivne tal. Vedr. idéen om særlige tilbud/muligheder som bruger af Eksperten, er det et spændende perspektiv, for vi er efterhånden blevet mange. Alt andet lige må vi repræsentere en interessant \"indkøbsforening\". Det kræver dog meget opsøgende arbejde og dialog, tid vi ikke rigtig har lige nu. Så jeg håber alle som har kontakter og/el. relationer, vil lufte idéen selv, det kan måske være i den virksomhed, hvor man arbejder. Good luck, og lad mig høre nærmere, hvis der kommer noget konkret frem :)
Avatar billede kasseper Nybegynder
24. november 2000 - 16:02 #21
Jeg kan da i denne anledning bare gøre en lille reklame.
Hvis i bor i Søborg eller omegn, tag da til \'Min fætters butik\', nej den hedder vist ting o sager og ligger på søborg hovedgade, mellem Lazio\'s pizzaria og Super brugsen...
Der kan man købe 2 Liters Coca Cola for 14 kr.....Ja det er sq ikke en gang løgn. Jeg tanker op der og kun der. De har også Fanta og Sprite
05. april 2001 - 08:29 #22
Er gået over til te og har fyret alle der drikker Cola.

Her tag mine point, de er mit legeme ;-))

Hjertelig god dag til alle i universet.