Avatar billede stuffe Nybegynder
04. februar 2003 - 17:42 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

HD Seriel-ATA converter

Hejsa!

Jeg har set at man kan få en converter så man kan bruge sine almindelige harddiske på et bundkort med Seriel/ATA.
Men hvor var det jeg kunne købe dem?

Mvh Stefan
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
04. februar 2003 - 18:11 #1
Avatar billede stuffe Nybegynder
07. februar 2003 - 21:03 #2
Det var ikke lige det jeg skulle bruge, men da du var den eneste der svarede på indlægget, så har du sku fortjent disse point alligevel
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
08. februar 2003 - 14:11 #3
Var det ikk det du skulle bruge ??
/snuppet fra deres side..

"Tilslut standard IDE (P-ATA) harddiske til S-ATA controllere
Understøtter alle typer af P-ATA drev
Strømforsynes af et 3½” strømstik
7 pin seriel ATA stik
IDC 40 hun stik"
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
08. februar 2003 - 14:12 #4
takker for point forresten :-)
Avatar billede spacecow Nybegynder
16. september 2003 - 21:52 #5
hmm, ja jeg har jo så også bestilt mig en SATA harddisk, bulk desvære så jeg regner ikke med at sådan et kabel følger med, undre mig bare lidt over hvorfor mit ASUS hvor der bliver reklameret med SATA ikke har lagt et konverter stik i pakken, når nu der ligger 2 SATA kabler, hmm kan man jo bare ik bruge når der mangler strøm vel? ;)
well går nok må jo så bare ud og bestille mig et, 70 kr hmm en mer udgift men går vel nok.
Well ska jo nok ikke regne med og have min SATA harddisk oppe og kører før om næste uge, ska lige have det hjem for og checkke om der følger noget med, men regner ikke med det.

Regards SpaceCow
Avatar billede spacecow Nybegynder
16. september 2003 - 22:00 #6
ups læste det forkert, men du kan også bare søge på EDB Priser der er også en god del producenter, www.edbpriser.dk altid et godt sted og checkke hardware;)