Avatar billede bibelskolen Nybegynder
04. februar 2003 - 15:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

jeg kan ikke se svarene

jeg kan se at der er flere, som har besvaret mit spørgsmål, om statestik, men det hjælper mig ikke ret meget for når jeg klikker på den link der er i svar-e-mailen får jeg en fejlmelling og kan ikke komme vidre er der nogen som kan fortælle mig hvad jeg skal gøre for at se svarene?
Avatar billede ladyhawke Novice
04. februar 2003 - 15:36 #1
Du kan vel gå ind på din kontoside, vælge spørgsmål oprettet af dig og finde dit spørgsmål om statestik der...

Er det ikke dette:
http://www.eksperten.dk/spm/313005
Avatar billede cdc Novice
04. februar 2003 - 15:36 #2
Avatar billede ladyhawke Novice
04. februar 2003 - 15:37 #3
Et svar var det :o)
Avatar billede ladyhawke Novice
04. februar 2003 - 15:37 #4
4 sekunder til forskel :o)
Avatar billede ladyhawke Novice
06. februar 2003 - 08:36 #5
Tak for det, håber svarene du fik kunne bruges (også i det andet sørgsmål :o)