Avatar billede MrJ Praktikant
04. februar 2003 - 14:04 Der er 21 kommentarer og
4 løsninger

http://www.b-one.nu/ hvordan er de?

Hej
jeg faldt lige over et godt tilbud på webhotel. ( http://www.b-one.nu )
De reklamerer med 100 mb plads, PHP,ASP og MySQL og andre ting..

Jeg synes 9 kr om måneden er et meget godt tilbud. Er der nogen der ved hvor stabile / pålidelige de er?
Nogen der har nogen erfaringer med dem?

mvh Effer
Avatar billede justdoit Nybegynder
04. februar 2003 - 14:07 #1
Jeg har et webhotel hos dem og har ikke haft nogle problemer endnu!

Deres support er super hurtig, - ikke set hurtigere andre steder, så det kan vist godt anbefales!!
Avatar billede mal_t Nybegynder
04. februar 2003 - 14:10 #2
Jeg mener det er meget stabilt, har dog selv mit domæne hos www.dandomain.dk da de er de mest sikre! Du kan jo spørge dig selv hvor meget du kan få for pengene, og om hvor meget du kan forlange for de penge?
Jeg betaler 600 kr om året, og med b-one´s løsning er den nede på omkring de 300 Kr.-! Så det er under halv pris, og måske ogsåhalvt så godt velfungerende!?
Avatar billede michael-k Nybegynder
04. februar 2003 - 14:10 #3
Jeg har også altid været glad for dem, men er ved at havde fået nok.
Min mail har ikke virket i 3-4 dage nu, har skrevet til dem men igen svar.
Deres webstats er nede, sidst jeg skrev fik jeg at vide at der ville gå 2-3 måneder inden den virkede igen.
Men bort set fra det, er det rimeligt stabilt, god support. Så til 9 kr om måneden er der jo fint nok :)
Avatar billede giang Nybegynder
04. februar 2003 - 14:32 #4
Set i forhold til prisen, så tror jeg det er et godt webhotel.

Du kan læse andre folks erfaringer med b-one på http://www.webhostpriser.dk/index.php?action=vaelg&side_id=96&anmeldelse_udbyder=13
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
04. februar 2003 - 14:32 #5
Michael jeg havde samme problem med min mail ... du skal ændre den indgående mail til en ip, der står på deres nyheds side ..
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
04. februar 2003 - 14:45 #6
Skal du bruge ASP?

Så er der jo også www.web10.dk
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
04. februar 2003 - 14:45 #7
...altså hvis du IKKE skal bruge ASP :D
Avatar billede Slettet bruger
04. februar 2003 - 14:47 #8
du skal ikke vælge b-one.. Min mailserver var nede i 3 dage mit webhotel har kørt så langsomt at jeg har brugt frip.dk i 3 dage.. Så er det sagt.. De laver ikke andet end at være nede, men en positiv ting er at de er i gang med at stille 2 nye servere op.. Og det er mest php sider der er problemer med!
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
04. februar 2003 - 14:53 #9
php-sider plejer der ellers ikke at være probs med
Avatar billede Slettet bruger
04. februar 2003 - 14:58 #10
Det siger b-one ellers i en mail jeg fik for et kvarter siden :)

"Vi har problemer med PHP sider for siden, vi har sat folk på sagen , og afventer nyt i sagen."
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
04. februar 2003 - 15:01 #11
ok, men deres systeme er ellers netop beregnet til PHP. Deres system er derimod ikke primært beregnet til ASP (En klon SUN har lavet, ikke fordi der er noget i vejen med det) så derfor kunne man bedre forestille sig at de have problemer med ASP.
Avatar billede michael-k Nybegynder
04. februar 2003 - 15:02 #12
Birgitte fatter jeg ikke noget af  hvad skal ændres ?
Avatar billede Slettet bruger
04. februar 2003 - 15:03 #13
birgitte>> Jeg har ikke ændret noget som helst... De lavede det jo i går.
Avatar billede michael-k Nybegynder
04. februar 2003 - 15:06 #14
tror heller ikke man skal ændre noget  Jeg kan heller ikke logge ind på deres webmail  :(
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
04. februar 2003 - 15:18 #15
Dette er den besked jeg fik fra deres support i går, og derefter virkede/virker min mail fint:

Hej Birgitte

Prøv ændre din indgående POP3 server til denne IP: 212.97.135.45

Med venlig hilsen / Best Regards

SUPPORTEN
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
04. februar 2003 - 15:20 #16
men det er jo ikke sikkert det er den samme ip for jer, hvis vi ikke ligger på samme maskine
Avatar billede michael-k Nybegynder
04. februar 2003 - 15:21 #17
ok du er heldig virker ikke her :P    Men mon ikke de finder ud af det inden alt for længe :)

Vil stadig sige til 9 kr om måneden er det fint nok. Prøv en host som cliche som koster noget af det samme. Der er ikke kun problemer et par gang om måneden, men mere hen af et par gange om ugen :)
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
04. februar 2003 - 15:21 #18
Det er utroligt de siger I skal bruge IP i stedet for fx b01.b-one.dk for så skal I ikke skifte IP fordi B-One gør det :)
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
04. februar 2003 - 16:59 #19
jeps *gg* Ved det godt ... men det er vel ligesom Netto reklamerne ... Det gør ikke noget, at man selv skal tage tingene ud af papkasserne, når bare det er billigt? lol
Avatar billede MrJ Praktikant
04. februar 2003 - 18:22 #20
Tak for svarene.
Jeg tror at jeg køber et webhotel hos dem, det er jo ret billigt.

justdoit får lidt mere fordi han svarede først :)
Avatar billede nips Nybegynder
04. februar 2003 - 20:47 #21
Du kan også se på www.d-hosting.dk
Avatar billede MrJ Praktikant
05. februar 2003 - 12:36 #22
Hmm.  Jeg kom vist til at trykke forkert..
Jeg prøvede ellers at give point igår.. nå men her kommer de
Avatar billede dvdrip.dk Nybegynder
20. juni 2003 - 15:18 #23
Så er den gal igen....

Denne mail fik jeg:
-------------------------------------------------

Kære kunde

Vi har per 18/6 – 2003 lukket dit webhotel grundet overtrædelse af vores forretningsbetingelser for driften af webhotellet på vores servere. Du bedes tage kontakt til support via vores hjemmeside www.b-one.nu med henblik på at finde en løsning på dette.

Med venlig hilsen / Best Regards

Hostmaster
-------------------------------------------------

Fed mail at få... der står ikke noget om hvorfor at mit webhotel er lukket?!?

Sender derefter en mail til deres support, 48timer efter får jeg svar...
----------------------------------------------------------

Hej Mads,

Grunden til at jeres webhotel er blevet lukket skyldes at der har været filer til download, da dette er modstridende med vores forretningsbetingelser har vi desværre set os nødt til at lukke hotellet.

Med venlig hilsen / Best Regards

SUPPORTEN
---------------------------------------------------

Dette står der i deres regler: Det er ikke tilladt at have større mængder fil arkiver liggedde til fri download....
----------------------------------------------------

Jeg havde 3 .zip filer til at ligge, som fyldte til samme 1mb <---- Der var bliver sendt ca. 300mb .zip filer ud fra min side på et ½år....

Men de brokker sig ikke over at jeg har 15mb .jpg billeder til at ligge, og af de .jpg billeder er der blevet sendt omkring 20GB ud af ... men det brokker de sig over.. ?!?!?

Derfor skal du ikke vælge b-one
Avatar billede michael-k Nybegynder
20. juni 2003 - 15:26 #24
Det handler vel bare om at du skal følge de regler de har. Længere er den jo ikke. Det da en af de tammeste grunde jeg har hørt længe.

øhhhh politiet standsede mig fordi jeg kørte uden lys, nøj så skal vi da ikke bo i din by, det da noget trælst noget at de før.

God Damnit
Avatar billede dvdrip.dk Nybegynder
20. juni 2003 - 16:02 #25
hehe ups men det brokker de sig over.. ?!?!? er = Men det brokker de sig IKKE over